Gå til innhold

Frisyre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt med å bestemme meg for tiden. Har gjennom årene vekslet mellom halvlangt/langt og kort hår. Det siste året har jeg samlet hår, for hadde egentlig lyst å sette opp håret til bryllupet. Nå er jeg ikke en jente som bryr seg altfor masse om utseende og slikt, ikke den som pynter seg for å gå på jobb og har derfor kommet inn på tanken å klippe mg kort igjen (til bryllupet). SAmboer er livredd for dette (sa senest i dag at han synes håret mitt har blitt så fint) Sier vel litt om hvordan han ser på detaljer, for håret er tynt, pistrete og slitt i tuppene, selv om jeg har gått jevnlig til frisør dette året. Ser vel egentlig etter so jeg skriver at jeg har mest lyst på kort hår :gjeiper: men vil jo at samboer skal synes jeg er fin på bryllupsdagen også da.... Valgets kvaler... Noen som har et godt råd å gi meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du vurderer kort hår, skal du kanskje ikke ha slør da?

Skrevet

Jeg sparte også håret en stund, og fikk litt lengde på det. Men jeg følte ikke at det var "meg" lengre! (Har hatt langt hår mange ganger jeg også...)

Jeg følte i hvert fall at jeg ble utrolig kjedelig med lengre hår; synes jeg blir mye tøffere og freshere med en kort frisyre, og det matcher mer personligheten min :)

Tenkte som så at det ikke er noen vits i spare for å kunne sette det opp for den ene dagen; sannsynligvis hadde jeg klippet meg etterpå uansett ;) Da er det bedre om jeg ser ut som _meg_ på den store dagen, og at jeg føler meg kul og fin!

Vet du - jeg tror samboeren din kommer til å synes du er nyyydelig på bryllupsdagen - uansett hvilken lengde du har på håret... Er jo ikke håret ditt han vil gifte seg med! :)

Skrevet (endret)

Jeg sparer til langt hår om dagen. Har aldri hatt kort frisyre og føler at det er mer "meg" med litt lengde på håret. Har funnet en frisyre jeg ønsker meg på bryllupsdagen. Skal krølle opp håret og det "stjeler" litt lengde. Så her spares det for hva det er verdt :laugh:

Vedlegg fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet

Jeg sparte hår i et år, fra vi forlovet oss og frem til vi giftet oss. Slik at jeg kunne få litt lengde på håret til den store dagen. Men alt frisøren gjorde var jo bare å sette opp alt sammen, (ble veldig fint da), men du så jo ikke lengden på håret i det hele tatt. Og like etter bryllupet klippet jeg det kort.

Skrevet

da har jeg nok landet på kort hår.... men da trenger jeg litt hjelp til å finne bilder av kort hår og frisyrer. Har søkt på google, men føler at det som kommer opp da er halvlangt til langt hår uansett. Noen som vil dele en link hvor de viser ulike frisyrer for kort hår??

Skrevet

Ingen som har en link å legge ut?? trenger ikke nødvendigvis være i forbindelse med bryllup, men fine frisyrer til kort hår

Skrevet
Ingen som har en link å legge ut?? trenger ikke nødvendigvis være i forbindelse med bryllup, men fine frisyrer til kort hår

Det er veldig vanskelig å finne bilder av skikkelig korte frisyrer; ser ut til at mange tror at hår ned til skuldrene regnes som kort... ;)

http://www.hairfinder.com/celebm/hairstyle...ka-hargitay.htm er faktisk sånn som jeg har håret mitt! (Hun ser jo mye lekrere ut såklart, men skylder på at hun nok har blitt stylet... Hihi...)

Her finner du flere: http://www.hairfinder.com/short_hairstyles.htm

Skrevet
Det er veldig vanskelig å finne bilder av skikkelig korte frisyrer; ser ut til at mange tror at hår ned til skuldrene regnes som kort... ;)

http://www.hairfinder.com/celebm/hairstyle...ka-hargitay.htm er faktisk sånn som jeg har håret mitt! (Hun ser jo mye lekrere ut såklart, men skylder på at hun nok har blitt stylet... Hihi...)

Det var kjempelekkert da... men mitt hår har litt fall i seg så må nok ha en litt mer "rufsete" frisyre. VAr en del på den andre linken da som jeg kan se på... takk for tipset :)

Skrevet
Det var kjempelekkert da... men mitt hår har litt fall i seg så må nok ha en litt mer "rufsete" frisyre. VAr en del på den andre linken da som jeg kan se på... takk for tipset :)

Jeg har krøller (skikkelige krøller når det er langt, men mer bølger og vipper når det er kort) - med litt voks, så funker det som bare det ;)

Har det ganske rufsete jeg også, og med voks + børsting av lugg (høres dumt ut, men det funker) så retter jeg det nok ut...

Har alltid ønsket meg skikkelig rett hår, for da kan man ha akkurat de frisyrene man vil!

Skrevet

Syntes det er mye fint til inspirasjon på denne siden (ignorer herrefrisyrene, og bruk next-knappen for mange alternativer)

Gjest anette´s verden
Skrevet

Man kan jo fint sette på langt hår akkurat den dagen også, det fines utrolig mye fint "løs" hår nå som man bare kan låne hos frisør for den dagen!

Men litt hår for å feste det kreves det jo..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...