Gjest Brigida Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Ok. Jeg ble ulykksaligvis prakket paa meg Lagoon rens og toner fra Carita sist jeg var hos hudpleier, og disse ser ut til aa torke ut huden min. Er stram i maska og har en temmelig prikkende folelse, flasser litt (saerlig paa nesa). Carita koster som kjent skjorta, og jeg er mildt sagt lite fornoyd med kjopet. Jeg har normal, ren hud som akkurat naa er veldig torr pga kontorluft og kaldt klima (bor ikke i Norge). Jeg er 28 aar. Jeg har tidligere brukt Decleor, og vil gjerne tilbake paa det. Sporsmaalet er: kan jeg bruke f.eks. Hydra Floral og Rose d'Orient eller Angelique-oljen sammen med Carita-rensen? Den var saa dyr at jeg helst ikke vil hive den ut, og det kan vaere at jeg bare trenger en bedre fuktighetskrem. Tror dere som har peil at jeg kan kombinere Caritas Lagoon-produkter og de nevnte produktene fra Decleor? Eller blir det krise? Kom gjerne med forslag! Paa forhaand takk!
Gjest Brigida Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 "fikk prakket paa meg", mente jeg. Kan fortsatt norsk!
Bahia Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Du kan fint kombinere de merkene :-) Jeg anbefaler iallefall Decleor på det varmeste. Har du blitt veldig tørr i huden vil jeg anbefale Nutri-dèlice krem (for tørr hud) med Angelique under. Om ikke, kan du velge Hydra-floral krem for en normal hud med Angelique eller Neroli essence under :-) Vanskelig å si når jeg ikke vet akkurat hvor tørr huden din har blitt :-)
Gjest Brigida Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Du kan fint kombinere de merkene :-) Jeg anbefaler iallefall Decleor på det varmeste. Har du blitt veldig tørr i huden vil jeg anbefale Nutri-dèlice krem (for tørr hud) med Angelique under. Om ikke, kan du velge Hydra-floral krem for en normal hud med Angelique eller Neroli essence under :-) Vanskelig å si når jeg ikke vet akkurat hvor tørr huden din har blitt :-) Hei, og tusen takk for svar. Jeg har faktisk blitt veldig torr--da jeg vaaknet i dag flasset ikke bare nesa, men omtrent hele resten av ansiktet ogsaa. Foer jeg brukte rensen var jeg bare litt torr i kinnene. Saa da tror jeg at jeg maa bli kvitt rensen, og skaffe Nutri-delice. Blir litt oppgitt over hudpleieren. Jeg lurer paa om jeg kan klage? Produktene ga jo helt motsatt effekt av det hun sa, og hun hadde sett noye paa huden min forst, og visste at jeg var torr...
Bahia Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 Du kan jo iallefall ta deg en prat med hudpleieren for å forklare problemet så kan det jo være at de er grei og gir deg noe annet istedefor Lagoon-serien er jo spesielt utviklet for å gi ekstra fukt så hudpleieren kan ikke klandres, men folk reagerer ulikt på ulike merker.. Jeg bruker iallefall rensemelken fra Decleor og blir god og myk etter rens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå