Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Jeg skal ut og fly og pakker som vanlig hårspray i kofferten. Så kom jeg til å tenke på at det tar vinter og vår for lookfantastic å levere slike varer fordi de ikke får lov å sende slike sprayer med fly. Men jeg kan pakke en i egen koffert, ikke sant? Hilsen bekymret jåle-turist.
angeleyes Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Jeg har i alle fall hatt med meg hårspray i kofferten flere ganger før.
Gjest Golden fly Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Jeg har alltid hårspray i kofferten når jeg flyr. Dessuten har jeg en i reisestørrelse i håndbagasjen. Har aldri hørt at det ikke er lov så lenge det er i beholder på 100 ml. eller mindre.
LadyB Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Jeg gjør det selv, men det er egentlig litt risky, fordi hårspray er en beholder under trykk. Det er en sjanse for at den kan eksplodere i kofferten din og ødelegge ting. Jeg pleier å legge hårsprayen i en pose for sikkerhets skyld. (vet ikke om dette ville ha hjulpet, men tenker at det ihvertfall ikke kan skade
Gjest Gjest_Becky_* Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 Søstra mi hadde en selvbruningsspray i kofferten som eksploderte... Så, er nok lurt å ta det i en plastpose så ikke det går utover klærne dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå