Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Faen... nå har jeg virkelig stelt det til for meg selv.

Hva feiler det meg???

Jeg er i ett forhold med verdens beste fyr. En jeg trodde var mannen i mitt liv, en jeg så for meg som far til mine barn. En jeg elsker.

Jeg trodde aldri jeg kunne være utro. Virkelig, aldri! Jeg har bestandig vært av den typen som har dømt utroskap nedenom og hjem og ment at det er noe galt i ett forhold når man er utro. Men det er ikke noe galt i mitt forhold...

Men av en eller annen grunn møter jeg en jeg krysser den grensen med. En kollega jeg har en fantastisk kjemi med, vi har lekeflørta på jobb.

Begge er i hvert sitt lykkelige forhold så har vært bare vennskaplig flørting. Så ender vi på fylla sammen og ender opp med å råkline.

Det var en typisk "det bare skjedde, og vi aner virkelig ikke hvordan det skjedde greie" Og vi pratet ut om det og ble enige om at dette aldri skulle skje igjen. Men det gjorde det det, senere en gang da vi endte på fylla sammen. Kan ikke forklare det, vi bare trekkes mot hverandre. Og i fylla klarer vi tydeligvis ikke motstå hverandre. I hverdagen har vi det bare så utrolig gøy sammen og vi har så god kjemi, og vi har snakket masse om dette og vi er begge enige om at dette ikke er liv laga av flere grunner, men nå tror jeg pokker meg at jer er betatt. For jeg tenker på han hele tiden...

Er det mulig?? Er jeg betatt? Av en som er 10 år yngre enn meg!!! Kan man ha følelser for to stykker av gangen?? Jeg trodde ikke det var mulig, men... Kanskje det bare er en ekstrem seksuell tiltrekning, men nå er jeg så sinnsykt fortvilet og ANER ikke hva jeg skal gjøre :(

Kan noen vennligst banke litt vett inn i huet mitt?

Jeg føler meg som verdens mest forferdelige menneske akkurat nå...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du vil fortsette forholdet ditt må du rett og slett holde deg unna kollegaen din så godt det lar seg gjøre. Det vil selvfølgelig være vanskelig når dere jobber sammen, men prøv likevel å begrense kontakten. Og ikke drikk sammen med han! Hvorfor i all verden gjør du det når du vet du ikke kan kontrollere deg selv.

Skrevet
Hvis du vil fortsette forholdet ditt må du rett og slett holde deg unna kollegaen din så godt det lar seg gjøre. Det vil selvfølgelig være vanskelig når dere jobber sammen, men prøv likevel å begrense kontakten. Og ikke drikk sammen med han! Hvorfor i all verden gjør du det når du vet du ikke kan kontrollere deg selv.

Jeg trodde det gikk fint etter at vi hadde pratet ut og blitt enige om at det ALDRI skulle skje igjen. Det var da jeg fant ut at det tydeligvis ikke lot seg gjøre. Har ikke drukket med han etter andre gangen og har vel sagt til han at jeg vi ikke bør gå ut sammen mer heller... Men takk, trenger å bli påmint om at jeg må holde meg unna så godt det lar seg gjøre. For ja, jeg vil satse på forholdet mitt!!

Gjest Gjest
Skrevet

Nei det var ikke noe som " bare skjedde" og nei det er ingenting som heter " vennskapelig uskyldig flørt"

Alle vet at de fleste afærer utvikler seg fra den flørten på arbeidsplassen.

Å flørte handler om å leke med tanken " hva om...." og når begge gjør det...så er det ikke så langt til at det skjer noe...du liker følelsen av det, det gir ett løft i hverdagen, litt spenning, litt glimt i øyet, får deg til å føle deg litt mer attraktiv og levende.....og så går det så lett for langt.

Alle vet at det er ikke noe som bare plutselig skjer helt ute av det blå og det blir for dumt å høre på slike unskyldninger ( løgner) folk sitter blåøyd å forteller andre og seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...