Gå til innhold

Hva synes du?  

1. 1. Hva synes du?

• Det er faktisk ganske underholdende
      2
    • Det er sikkert helt greit, bryr meg egentlig ikke
      3
    • Det er et meningsløst og dårlig program
      38

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva synes folk her inne om Mess-Tv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lille jeg har svitsjet innom har vært latterlig, barnslig, fjåsete, dårlig, teit, fordummende, og de som leder det burde vært beskyttet mot slikt.

Men så er vel ikke jeg målgruppen heller :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde lagt til 3 svaralternativer, men det var bare to av de som kom med som avstemning. Den øverste linja skulle også ha vært med.

Skrevet

meningsløst og dårlig. vil legge til flaut, talentløst, ekkelt +++ hopper elegant over når det dukker opp på skjermen

Skrevet

(Jeg la til det siste alternativet jeg)

Skrevet

Det eneste som går når jeg ammer tidlig om morgenen :ler:

Ikke spesielt bra, men kjenner likevel navnet på de fleste programlederne nå. Pinlig!

Gjest Tristessa
Skrevet

Dummeste program siden "Tilgi meg". Skulle f*** ikke vært lov å sende slikt. Mess tv er grunnen til at vi kommer til å få forvokste drittunger om et tiår eller to. :kjempesinna:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei du akkurat DET programmet der ser jeg aldri på. Større søppel-tv enn det der får man vel neppe tak i..

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg blanda med MAD-TV :oops: Som faktisk er morsomt.

Mess -tv er noe dritt. Skikkelig fordummende og helt fjernt.

Skrevet

Mess-TV var greit når jeg lå hjemme med feber og hadde influensa i vår, men det er ikke et veldig intelektuelt utviklende. Jeg lar heller være å se på det, enn å kritisere det og fortelle hvor dårlig det er.. Smaken er som baken!!!

Skrevet

Alle slike chatte-TV`er er noe av det dummeste som finnes!

Det er en gjeng med hjernedøde forvokste fjortisser der, som heller burde få seg noe mer fornuftig og gjøre!

De sitter der og leser opp SMS`er (som om vi ikke kan lese sjøl) mumler og fniser. Dessuten er de Jackass-light greiene dems ikke noe morsomt!

Den værste der er hun.....hun lyshåra...Johanne (?) som sier at alle som kritiserer henne er bare såååååå missunnelige på henne!

Det programmet passer nok best for små-kåte fjortiser og de som ikke klarer og få seg no`.......

(og de som ammer tidlig om morgenene da....) :wink:

Skrevet
Alle slike chatte-TV`er er noe av det dummeste som finnes!

Det er en gjeng med hjernedøde forvokste fjortisser der, som heller burde få seg noe mer fornuftig og gjøre!

De sitter der og leser opp SMS`er (som om vi ikke kan lese sjøl) mumler og fniser. Dessuten er de Jackass-light greiene dems ikke noe morsomt!

Den værste der er hun.....hun lyshåra...Johanne (?) som sier at alle som kritiserer henne er bare såååååå missunnelige på henne!

Det programmet passer nok best for små-kåte fjortiser og de som ikke klarer og få seg no`.......

(og de som ammer tidlig om morgenene da....) :wink:

*kremte*

det er jobben dems..

litt mye dritt om folk du ikke kjenner syns jeg.. :evil:

Skrevet

Mess tv er noe dritt. Det er et av de dårligste programmene som noen gang er laget.

Skrevet

Madison: Jeg veit da at det er jobben deres!

Synes bare det er et så utrlig dumt og tåpelig program!

Hele konseptet er usedvanlig teit!

De programlederene må jo bare gjøre det de er satt til og gjøre uansett!

Det er ikke dems feil, heller opphavsmannen til programmet sin feil!

Skrevet

De velger jobben sin selv, det er jeg med på asså :ler:

Men ble snakket om de som personer..disse teite menneskerne du vet..

Blir dumt å si om man ikke kjenner de.

Men programmet generelt er jeg enig i at ikke er verdens mest underholdende :ler:

Gjest gurimalla
Skrevet

Det er vel lov til å uttale seg om hvordan folk fremstår på TV selv om man ikke kjenner dem privat...

Er for øvrig enig i at dette er søppel!

Skrevet

For det første har det aldri vært snakk om munnsex sånn sett.

Det var kødd.

Uansett, det var for å tjene penger.. og det klarte det til de grader på en time.

Dumme seere :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...