Gjest Vine-lover Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Jeg er så usikker på hva jeg skal ha til fiskemiddagen jeg skal lage for svigers på søndagen. Jeg er også litt glad i sake og kånjakk, men lurer på om kanskje rødvin er best til skinkestek? Noen som kan gi meg noen gode råd? *evig takknemlig*
Gjest Krig og Fred Og sånn Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Jeg er så usikker på hva jeg skal ha til fiskemiddagen jeg skal lage for svigers på søndagen. Jeg er også litt glad i sake og kånjakk, men lurer på om kanskje rødvin er best til skinkestek? Noen som kan gi meg noen gode råd? *evig takknemlig* JEg synes du heller skal tenke på de stakkars små barna i afrika i stedet for å tenke på vin og slikt. Du er sikkert Frp'er også!!!!!
Gjest Eurodice Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 (endret) Jeg er så usikker på hva jeg skal ha til fiskemiddagen jeg skal lage for svigers på søndagen. Jeg er også litt glad i sake og kånjakk, men lurer på om kanskje rødvin er best til skinkestek? Noen som kan gi meg noen gode råd? *evig takknemlig* Dette var et forvirrende innlegg, synes jeg. Har du helt i deg for mye av "kånjakken"? Først snakker du om fiskemiddagen, så om rødvin og skinkestek. PS. Det heter sangria. Hva er guttervin? Endret 18. mars 2009 av Belladonna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå