Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg går på metaformin,provera og pergotime.

Vi har prøvd i snart 2 år, et år med pergo og provera- Begynner å bli sliten og nedbrutt av ventingen, og alle de heldige gravide rundt meg. Gleder meg hver mnd men ingenting er skjedd til nå...

Har hørt at jeg skal ta folin for at barnet ikke skal få ryggmarksbrokk ++ men i dag hørte jeg at det var lurt for det økte sjansen for å bli gravid.

Er det andre ting man kan gjøre/ta som øker sjansen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar multivitaminer, B-vit med folat (regner med det var folat du mente), og omega3. Det gjør både jeg og sambo. Har hørt at det kan hjelpe, men jeg kan ikke gå god for det da vi ikke starter prøving før om en mnd eller to.

Skrevet
Hei. Jeg går på metaformin,provera og pergotime.

Vi har prøvd i snart 2 år, et år med pergo og provera- Begynner å bli sliten og nedbrutt av ventingen, og alle de heldige gravide rundt meg. Gleder meg hver mnd men ingenting er skjedd til nå...

Har hørt at jeg skal ta folin for at barnet ikke skal få ryggmarksbrokk ++ men i dag hørte jeg at det var lurt for det økte sjansen for å bli gravid.

Er det andre ting man kan gjøre/ta som øker sjansen???

Har ingen konkrete råd å komme med, men det høres ut som om dere er i samme situasjon som oss.. Denne mnd prøver vi hostesaft (Solvipect) i dagene fram mot EL, og wild yam en ukes tid etter EL. Dessuten starter jeg hos akupunktør i morgen. Venter på lapraskopi, får visstnok time før 1.juni. Dessuten har jeg hørt at det skal være optimalt å ha sex annenhver dag hele perioden. Lykke til - håper du sier fra om du finner "mirakelkuren"! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...