Fiona83 Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Har dere kjøpt dere veske for å ha i bryllupet eller skal dere kjøpe?Er så usikker på om jeg skal kjøpe eller ikke .......
Spent brud Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Har dere kjøpt dere veske for å ha i bryllupet eller skal dere kjøpe?Er så usikker på om jeg skal kjøpe eller ikke ....... Kommer ikke til å ha veske. den vli nok bare bli i veien, og alt som jeg evt skulle trenge i løpet av dagen skal jeg pakk ei en bag og ha liggende i bilen/annet rom hvor festen skal være.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Jeg skal ikke ha veske. Forlover får ansvaret for å ha det jeg trenger Syns ikke veske passer til brudekjole for å være ærlig..
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 En veske er vel kjekt å ha. Trenger jo ikke bære den med seg over alt. Ser ikke helt for meg at forloveren skal fotfølge meg hele kvelden i tilfelle jeg trenger et strøk med leppestiften. Kommer nok til å ha en liten veske ja.
leirbål Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 Jeg kommer også til å ha en liten veske til det jeg trenger. Jeg vil jo ikke at forloveren min skal føle at hun må fotfølge meg hele kvelden. Dessuten skal ikke forloverne være med på hele fotograferingen. Og da er det greit å ha alt tilgjengelig.
Honey Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 Jeg skal ha en liten clutch-veske som matcher kjolen, men jeg kommer ikke til å bære den med meg rundt. Vil bare ha et sted å ha leppestift, pudder, lommespeil, bankkort o.l. Hadde nok ikke kjøpt den hvis det ikke var for at jeg kom over et knall-tilbud på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå