Gå til innhold

Har jomfruhinnen min sprukket hvis...

Fremhevede innlegg

Gjest *lille meg på 17 år*
Skrevet

...jeg kan putte inn i vaginaen noe som er 11,5 cm langt og 9,5 cm i bredden? For jeg har aldri kjennt eller sett noe til den hinnen som alle snakker om :)

Og for det om (hvis den er borte), når jeg har sex for første gang, så kommer det vel til å gjøre vondt?

Takk for alle svar hilsen *lille meg på 17 år*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
...jeg kan putte inn i vaginaen noe som er 11,5 cm langt og 9,5 cm i bredden? For jeg har aldri kjennt eller sett noe til den hinnen som alle snakker om :)

Og for det om (hvis den er borte), når jeg har sex for første gang, så kommer det vel til å gjøre vondt?

Takk for alle svar hilsen *lille meg på 17 år*

Får håpe du snakker om 9,5 cm i omkrets, ikke i diameter =)

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Om jomfruhinnen er sprukket (f.eks om du har vært aktiv turner, rytter, sykler etc), så merker du høyst sannsynlig ingen smerte. Det vil være uvant, ja, men ikke vondt.

Om jomfruhinnen kun har fått en brist, kan det være du merker litt.

Om ikke du merker noe når du fører inn f.eks en vibrator, så tror jeg ikke jomfruhinnen ER der lenger. Men kan jo være den er superelastisk, da... Og for alt jeg vet, kan du også være født uten... Noen er det.

Skrevet

jomfruhinna di har nok sprukket ja. Om det gjør vondt eller ikke er nok inviduelt, men det gjør nok vondt uansett viss du ikke er skikkelig våt og kåt på forrhond eller at du ligger anspent å tenker "dette komme til å gjøre vondt". Bruk litt tid første gangen med noen du er komfortabel med så blir det nok en god opplevelse skal du se :)

Lykke til :klemmer:

:sengekos:

Skrevet

Jeg tror jomfruhinnen din har sprukket. Men det kan jo også hende den bare er veldig tøyelig (tviler dog på dette).

Det er ganske individuelt om det gjør vondt. Jeg hadde ikke jomfruhinne første gang jeg hadde sex, men jeg syns det var ganske vondt likevel.

Du må nesten bare finne det ut på egen hånd. Ta deg god tid hvis det er vondt og bruk glidekrem hvis det trengs. Det aller viktigste er å være avslappet. Hvis du er spent og strammer musklene kommer det til å gjøre vondt uansett :)

Gjest Aeris
Skrevet

hmm.. første gangen jeg hadde sex, hadde jeg ikke vondt i det hele tatt O_O tror jeg da.

Gjest *lille meg på 17 år*
Skrevet

Takk takk for alle svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...