Gå til innhold

Berg og dalbanefølelser... : (

Anbefalte innlegg

Gjest gjestforøyeblikket
Skrevet

Jeg og kjæresten har det fint når vi er sammen, jeg er glad i han og koser meg sammen med han. Vi krangler ikke og har masse deilig sex.

Men; jevnlig...kanskje annen hver uke eller noe sånt blir jeg rett og slett lei han. Da blir jeg tankefull, har lyst til å gjøre det slutt, synes ikke han er kjekk lengre og irrierer meg på det meste han gjør og sier.... Vi har vært sammen et år, og jeg har i løpet av denne perioden gjort det slutt 3 ganger(det har da vært slutt et par dager til han har klart å ovetale meg til at vi fortsetter forholdet...) og tenkt på å gjøre det slutt sikkert det dobbelt antall ganger....

Har nå gjort det slutt pga dette. Fornuften sier at det er det riktige, og at jeg nok ikke har de riktige følelsene for han. Men; likefullt savner jeg han...

Noen som har erfaringer eller gode råd...? Kan man ha det fint sammen, og være veldig glad i et menneske, men alikevell ikke ha de riktige følelsene når det kommer til et livslangt forhold? Vi er begge i 30 årene....

Ps: han vil at vi fortsatt skal være sammen og kan ikke forstå at jeg vil gjøre det slutt når vi har det fint sammen og ikke krangler etc...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...