sumabless Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Jeg har brukt 30.000 på matercardet mitt.Betaler i mnd på dette. Nå har jeg blitt samboer, og han vet ikke om den gjelda. Nå skal vi søke om lån i banken. Vi har to forskjellige banker.Og skal søke i hans bank.Vil min gjeld fra mitt mastercard bli oppgitt?
hufsa! Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Jeg har brukt 30.000 på matercardet mitt.Betaler i mnd på dette. Nå har jeg blitt samboer, og han vet ikke om den gjelda. Nå skal vi søke om lån i banken. Vi har to forskjellige banker.Og skal søke i hans bank.Vil min gjeld fra mitt mastercard bli oppgitt? Heia,er det ikke likegreit å si det som det er,beg ett samboerskap med å ikke fortelle om gjeld er skikklig "bad" spør du meg.
Lancelot Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Heia,er det ikke likegreit å si det som det er,beg ett samboerskap med å ikke fortelle om gjeld er skikklig "bad" spør du meg. Enig! Dessuten vil det komme frem all gjeld dere har. For å få lån må bakene beregne ut i fra lønn og det dere har i gjeld for å beregne det dere kan håndtere å betale per mnd. Så jeg ville vært ærlig på gjelda ovenfor kjæresten før han får høre det av andre.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Nei, de ser det ikke, men det vil stå på selvangivelsen dere snart får (om du hadde denne gjelda 31.12.2008). Like greit å si det med en gang. Selv om det nok ikke påvirker lånesøknaden vesentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå