Gå til innhold

Hva betyr dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_bare lurer_*
Skrevet

Oppdaget ei melding på facebooksida te mannen min som jeg lurer på hva andre synes om. Det var fra en kvinnelig arbeidskollega og angående et bilde som datteren vår hadde lagt ut av oss. Teksten gikk slik "Johooo så fiiiin du var på bilde .......søtn, treffes i morra vel, klem (og kyssemunn) fra ......

Dette er en voksen singel kvinne i 30 åra og jeg synes denne teksten skurrer og ikke er noe man sender til en gift mann ? Hva synes dere ? Overreagerer jeg eller er det vanlig å skrive slik til en mann man jobber sammen med. Og hva var egentlig poenget med å kommentere et bilde av oss to på den måten?

Videoannonse
Annonse
Gjest LindaMarie75
Skrevet
Oppdaget ei melding på facebooksida te mannen min som jeg lurer på hva andre synes om. Det var fra en kvinnelig arbeidskollega og angående et bilde som datteren vår hadde lagt ut av oss. Teksten gikk slik "Johooo så fiiiin du var på bilde .......søtn, treffes i morra vel, klem (og kyssemunn) fra ......

Dette er en voksen singel kvinne i 30 åra og jeg synes denne teksten skurrer og ikke er noe man sender til en gift mann ? Hva synes dere ? Overreagerer jeg eller er det vanlig å skrive slik til en mann man jobber sammen med. Og hva var egentlig poenget med å kommentere et bilde av oss to på den måten?

Jeg hadde virkelig reagert jeg også. Dette må du høre med han om.

skurrer ja.... hm..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kunne fint skrevet sånt på FB-en til en kamerat/god kollega, men ville ALDRI gjort det hvis vedkommende er gift/i et forhold.

Da ville jeg formulert meg adskillig mindre flørtete...

Spør han om det, er sikkert ikke noe farlig, men det er jo lov å gi beksjed når man reagerer på ting!

Skrevet

Det kommer veldig ann på personen som skriver, om jeg ville reagert i alle fall. Om en kollega av typen hadde skrevet noe slikt til ham, så hadde jeg ikke hevet øyenbrynet engang, han flørter så mye med både mannlige og kvinnelige kollegaer at jeg ikke har tid til å bry meg. Så lenge han kan si helt ærlig at "jeg flørter kanskje like mye med dem som med deg, men du er den eneste jeg mener det med", så gir jeg faen.

Så om hun dama er bare en smule lik typen min, så er det ikke noe å bry seg om. Da bare flørter hun, gjerne uten at hun legger noe som helst i det.

Gjest Papirkurven
Skrevet

utrolig hvor lav terskelen er på FB og jeg kan faktisk se for meg at noen gjør slike ting, men jeg ville reagert som deg hvis noen hadde gjort dette med kjæresten min, ihvertfall hvis jeg var på dem.

Skrevet

Hm.. sært, ja. Du får høre med han.

Det er jo faktisk mulig at det er gjort for å skape splid og usikkerhet i deres forhold... Eller det kan hende at de har en lystig tone på jobben uten at det trenger å ligge noe i det.

Vet f.eks. at typen min tuller og tøyser med alle på skiftet sitt, gutter som jenter, om de er like gamle, yngre eller eldre enn ham. Derfor kunne jeg godt ha kjøpt at en slik kommentar var ment i samme tone som han holder.

Er mannen din ikke denne typen derimot, så kan det jo hende HUN er det og slett ikke mener noe med det.

Vil bare konkludere med at det ikke er noe vits i å krisemaksimere med én gang. Det finnes nok en høyst normal forklaring, mest sannsynlig =)

Skrevet

Det finnes enda et poeng som ingen har nevnt. Hvem i helvete er vel dum nok til å poste en slik kommentar i kommentarfeltet på bildet, der alle kan se den, dersom den er seriøst ment?

Skrevet

Jeg tror at denne kvinnen er en av de som poster sånne sukkersøte meldinger til alle og en hver på vennelisten sin. Her går det sikkert i suzz og klemz og "love you elskling" til alle og enhver. Hvis du har muligheten til å gå inn på profilen hennes, kan du kanskje se om du kan se andre ting hun har postet til andre.

Les mer om fenomenet her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=400463&hl=

Gjest Gjest_bare lurer_*
Skrevet

Det var ikke på kommentarfeltet, kommentaren var sendt til han på melding etter at dattra vår la ut bildene. Hadde det vært på kommentarfeltet hadde det vært noe helt annet. Så bare det...

Skrevet

En singel venninne av meg i tredve-årene flørter litt for mye med en mann på jobben, som er samboer.

Hun er typen som gjerne går lenger om han legger opp til det.

Med en slik melding på innboksen hadde jeg blitt skeptisk, men det er vel fordi jeg hører alle historiene fra venninna min om hvor lett det er...

Skrevet

Siden du har sett meldingen i innboksen hans antar jeg at det er fordi han har vist deg meldingen.

Hva sa han da?

Skrevet
Det var ikke på kommentarfeltet, kommentaren var sendt til han på melding etter at dattra vår la ut bildene. Hadde det vært på kommentarfeltet hadde det vært noe helt annet. Så bare det...

Les da, folkens!

Det er kommentar på et bilde som ble lagt ut. Ikke direkte kommentarfelt, men det blir vel lagt ut på newsfeeden som alt annet, tror jeg.

Altså, ikke innbokssnoking i dette tilfellet. (Forbehold om at JEG har lest feil.)

Skrevet

Med mindre hun er venn med datteren deres på facebook er jo det den måten hun må kommentere bildet på om hun ønsker det. Hadde ikke lagt noe i det.

Skrevet

Æsj, så slitsomt det må være å være sammen på facebook. Folk gjør jo ikke annet enn å følge med på hva som skjer på kjæresten/samboerens/ektefellens side.. Jeg vil ikke vite hva som foregår på min kjærestes facebookside!

Skrevet

Jamen så lenge du har tilgang til mannen din sin facebook-konto og kan lese alt der så har du vel ingenting å frykte. Han har ikke noe å skjule for deg og kan da ikke noe for hva teite kjerringer på jobben hans finner på.

Gi blaffen i det. Le av det.

Skrevet

Jeg ville nok ha blitt skeptisk, men som noen sa her tidligere, man trenger ikke å krisemaksimere med èn gang. Ta det opp med ham du:)

Skrevet

Les da, folkens!

Det er kommentar på et bilde som ble lagt ut. Ikke direkte kommentarfelt, men det blir vel lagt ut på newsfeeden som alt annet, tror jeg.

Altså, ikke innbokssnoking i dette tilfellet. (Forbehold om at JEG har lest feil.)

Kanskje DU bør lese en gang til?

Man trenger ikke snoke fordi om man vet hva som er i innboksen til mannen, kanskje han faktisk har vist det til henen.

Skrevet
Det finnes enda et poeng som ingen har nevnt. Hvem i helvete er vel dum nok til å poste en slik kommentar i kommentarfeltet på bildet, der alle kan se den, dersom den er seriøst ment?

Nemlig!

Helt på trynet, spør du meg!

Skrevet

Uansett om det er i innboks eller kommentarfeltet hadde jeg nok reagert, kanskje in større grad om det var i innboksen. Men hvem i huleste skriver noe sånt til en gift mann? :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...