Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Fy fillern! Den som hadde hatt råd.....! http://www.skoesken.no/web/articles/25/1/V...drom/Page1.html
Gjest Gjest_ulla_* Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Nei,fytti!!!!!!!! Ser jo ut som skoa til en hore!!
Gjest Wrangler Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Hahah! Nei du tar feil! SKOA ser ut som en hore! (no offence)
Gjest Miley Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 De var ganske grusomme. Tror mannen hadd ledd seg skakk om jeg kom med noe slikt på beina.
Gjest anette´s verden Skrevet 19. mars 2009 #8 Skrevet 19. mars 2009 Gifter alle seg i hvite/ ivory sko?? Jeg tenker rosa.. Er det teit?
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #9 Skrevet 19. mars 2009 Det er lite som er teit. Går ut fra at det er noe annet som er rosa også da siden du vurderer det? Og regner jeg med at kjolen din er hvit.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #10 Skrevet 19. mars 2009 De var rett og slett rålekre, men nå er jeg over gjennomsnittet opptatt av sko så om sko er litt spesielle synes jeg det er helt topp.
kaprifolen Skrevet 20. mars 2009 #11 Skrevet 20. mars 2009 Nei, fytti rakker'n! Ikke søren om jeg hadde giftet meg i de! For det første; hooker-style er ikke tema for bryllupet... For det andre: Hadde det ikke vært greit å kunne stå oppreist hele dagen om du ønsker det, uten å måtte fokusere mer på smerter i føttene enn på selve bryllupet? Jeg har valgt meg noen helt enkle, kanskje litt "tantete" sko til kjolen. Jeghadde to hoved-kriterier; lav nok hæl til at jeg ikke tårner over mannen min, og at de skulle være gode å gå i hele dagen... De syens ikke under kjolen allikevel!
^^Belle^^ Skrevet 20. mars 2009 #12 Skrevet 20. mars 2009 Jeg synes skoene var kjempefine jeg. Men de er ikke akkurat ''den ultimate skoen å gifte seg i'' synes jeg. Kanskje ''den ultimate skoen å gå med i en halvtime før du får så vondt i beina at du ikke klarer å stå lenger''?
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #13 Skrevet 20. mars 2009 Gifter alle seg i hvite/ ivory sko?? Jeg tenker rosa.. Er det teit? Hvis du sjekker en del amerikanske forum så får du opp mye slikt. Vet om flere som både skal farge undersjørtet sitt rosa og bruke rosa converse sko f.eks til festen.
^^Belle^^ Skrevet 20. mars 2009 #14 Skrevet 20. mars 2009 Gifter alle seg i hvite/ ivory sko?? Jeg tenker rosa.. Er det teit? Jeg skal gifte meg i gull og brune sko forresten. Hadde giftet meg i lilla sko dersom jeg hadde funnet noen fine, så rosa går fint an.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #15 Skrevet 20. mars 2009 Trådstarter her... Dere som synes skoen er horete og stygg? Hvorfor det? I mitt hode er den veldig, veldig lekker!
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #16 Skrevet 20. mars 2009 Fargen syntes jeg ikke noe særlig om. Og hele den diamant greia på baksiden der ser ut som vel, der kommer den horete delen inn for min del Og generelt utformingen av skoen, hvordan den er "skjært" og formet virker ikke særlig pent i heletatt..
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #18 Skrevet 20. mars 2009 Mye mulig Ser mer ut som noe man kjøper på en billig butikk eller noe slikt for min del, absolutt ikke min smak i heletatt. Men nå ville nok ikke min smak blitt likt særlig her inne uansett.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #19 Skrevet 20. mars 2009 Ikke så rart at ikke alle synes skoen er fin, smaken er jo som kjent som baken. Men at noen kan synes at skoen ser billig ut,.det gjør den jo IKKE. Med det mener jeg både pris og om den er tacky-
Cæmis Skrevet 20. mars 2009 #20 Skrevet 20. mars 2009 Kjempestilige sko! Men kanskje ikke til bryllup? hehe Smaken er som baken, som noen sa over! Jeg synes de var råleke, men hadde nok ikke gått med de selv grunnet balanseproblemer! hehe Trr du skulle hatt en ganske så fresh kjole for å matche disse, ja! Nydelige var de da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå