Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Har låne pc, og skriver en oppgave. Men jeg finner ikke hvor jeg setter inn sidetall! Kan da ikke være så vanskelig. På sett inn - felter - sidetall så kommer det bare det sidetallet på siden jeg har markøren, og det kommer akkurat der jeg har markøren, ikke nederst på siden. argh. Noen som kan hjelpe meg?
feuerstein Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Openoffice lar deg sette sidetall akkurat hvor du ønsker, så hvis du vil ha sidetall i bunnteksten må du sette markøren der før du setter inn sidetall. Når du setter sidetallfelt i bunntekst/topptekst vil feltet fungere på alle sider.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 tusen takk Det fungerte! Men hva gjør jeg for å ikke få sidetall på forsiden?
feuerstein Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Jeg tror du trenger en page break (ctrl+enter) mellom ulike formateringsstiler. Legg inn en page break på slutten av forsiden. Med markøren over breaken trykker du F11 og velger "First page", da burde forsiden miste bunnteksten med sidetall, mens de andre sidene forblir i vanlig format.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå