Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Jeg er gutt og vet ikke noe spesielt om vaginaer. Jeg har sikkert sett over 30 vaginaer på ordentlig opp i gjennom årene. Så på jentene i dusjen på skolen i 3-klasse blant annet og hadde tre venniner fra jeg var 7-9 der vi lekte nakenleker sammen. Jeg har sett søstra mi. Hun har et ganske avslappet syn så hun går gjerne rundt naken i huset. Hun er 16 og jomfru, så vidt jeg vet. Og er den eneste jenta jeg faktisk har sett naken de siste 10-årne på ordentlig. Alle de jentene har en ting til felles. Vaginaen er, vel det jeg synes er pent. Den er stram og henger ikke å slenger. Nå har jeg ikke sett de sprike da. Men for ca 2 år siden så begynte jeg å henge på met-art og litt på Petter Hegre sin side, og lignende side som viser "mer naturlige" nakenbilder av jenter fra ca 18 og opp mot 30, de fleste er begynnelsen 20-årene. Noen der har stramme pene vaginaer, akkurat som jeg liker dem. Men de aller fleste der har de indre kjønnsleppene hengende ut, og noe ser jo nesten ut som bare lørv. På noen så ser man det når de står rett opp og ned, på andre så må de ta beina litt fra hverandre. Så det jeg lurte på, forandrer en vagina seg etter sex? Forandrer den seg seg når man vokser og blir den slakkere? Nå har jeg aldri sett ei jente på ordentlig som spriker, men jeg har sett mange småjenter naken da jeg var liten selv og kan ikke huske at de indre kjønnsleppene hang ut. Er dette noe som skjer med alle jenter når de blir eldre? Er det sex som gjør det? Eller det bare at de blir eldre? For slik jeg ser det, så ser du ut som det er veldig normalt og at nesten alle har. Vet ikke om dette innlegget kan misforstås, så vil bare si at jeg hverken ser på småjenter eller tenner på dem. De jeg så dem naken så jeg da jeg selv var barn og var på dems alder. Er selv 20 og liker jenter mellom 18 og opp mot 30 best nå.
Gjest KateW Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Det du har sett er kjønnsleppene. Vaginaen er det som er innenfor kjønnsleppene, og den ser du ikke uten at en kvinne spriker, som du kaller det. På samme måter som at penisen til en mann forandrer seg fra han er gutt til mann, så vil kjønnet til en kvinne forandre seg. De fleste småjenter (så vidt jeg vet) har bare en strek, dette er de ytre kjønnsleppene, de er av vanlig hud, og når man kommer i puberteten begynner det å vokse hår på dem. I tillegg har kvinner indre kjønnslepper, disse er rosa, røde eller brune og på disse vokser det ikke hår, på mange henger de utenfor de ytre kjønnsleppene. Dette er helt normalt. Mange menn syns det er sexy, og liker å leke med disse, og suge på dem, for eksempel. Det er også mange kvinner som har indre kjønnslepper som ikke syns begge deler er like vanlig, og det har ingenting med sex eller alder å gjøre. Når det er sagt, når kvinner blir gamle, og når menn blir gamle, så vil kjønnet, som alt annet henge litt mer, men det er også helt vanlig. Når det gjelder selve vagina, altså innsiden av kjønnet, så kan den bli litt videre etter at man har hatt sex første gang og ikke er jomfru lenger, og det samme kan den med barnefødlser.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Det du har sett er kjønnsleppene. Vaginaen er det som er innenfor kjønnsleppene, og den ser du ikke uten at en kvinne spriker, som du kaller det. Å, beklager misforståelsen (hvis det var det). Jeg bruker å kalle hele "jentetissen" for vagina, men vet at det egentlig ikke er helt riktig. Visste ikke helt hva jeg skulle bruke for å bli tatt mest seriøst. Menn takk for fint svar.
Rimmern Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Å bruke de stiliserte dukkene til Hegre som inspirasjon til hvordan kvinner generellt skal se ut er like lite klokt som å bruke Max Hardcore for å lære hvordan man skal behandle jenter/kvinner. Når det gjelder hvorvidt kroppen forandrer seg med årene, så gjør den selvsagt det. Og det ville vært rimelig utrolig hvis dette ikke gjalt kjønnsorganene også.
Gjest KateW Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Hei igjen TS, jeg bare presiserte i forhold til det du skrev, slik at du vet forskjellen neste gang. (altså ikke for å være ubehagelig, men fordi jeg selv syns det er greit å vite de riktige navnene på ting) Og når du blir forelsket og skal ha sex, så er jeg rimelig sikker på at du kommer til å finne underlivet til dama di helt fantastisk!
Gjest Nammenam Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Ah...... de deilige fitteleppene! Mamma mia hvor de er deilige! Ufattelig at noen ikke synes det er pen! Det er så utpreget kvinnelig og opphissende! Gi meg store tunge flapser som henger tungt utenfor!! NAMMENAM! He he.... Tygg på den, dere som på død og liv vil at kvinner skal se ut som barnerumper. NB! Min nåværende elskerinne er sånn som du liker dem, små indre lepper, men de er så deilige atte, de også..... nammenam!! Poenget mitt blir vel da at.... de er deilige hele bønsjen! He he... FORGUDER jeg dem? Ja!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå