Gå til innhold

Suge pikk og fingre mannen

Fremhevede innlegg

Gjest pikksuger
Skrevet

Hei, :natti:

jeg elsker pikk og suger den til sæden kommer ut. Lurer på om noen har prøvd å fingre mannen og sleiket rompehullet hans samtidig som de har sleiket baller og sugd den harde pikken.

Ser frem til svar..... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har ikke gjort det, men jeg har opplevd det.

Hvis du treffer prostata (riktig skrevet?) inne i rompa vil mest sannsynelig mannen komme på sekuner og få en av sine beste orgasmer. Ville greier...

Edit: Av ren nysgjerrighet: Hvordan har du tenkt å sleike rumpehullet, balla og den harde pikken samtidig hvis det kun er deg...?

Endret av Seth
Skrevet
Edit: Av ren nysgjerrighet: Hvordan har du tenkt å sleike rumpehullet, balla og den harde pikken samtidig hvis det kun er deg...?

tenkte jeg på og..

multitaske (?) har du mange munner/tunger du eller..? eller estooor munn som tar "alt -i - ett" (måtte bare... :fnise: )

Skrevet

Multitasking er jo faktisk ikke å gjøre ting samtidig, men å veksle mellom dem så raskt at det _virker_ som om de gjøres samtidig.

Fra et teknisk perspektiv - spesifikkt en datamaskin: Det ser ut som om du surfer og kopierer filer til mp3-spilleren samtidig, men i virkeligheten gjør prosessoren litt av det ene, så litt av det andre, o.s.v., men bytter så ufattelig raskt at det ser ut som om det skjer samtidig.

Så, hvis man er veldig rask, så kan man sikkert klare å flytte både hodet, munnen, tungen og hendene mellom pikk, baller og ræv så fort at det virker som om man gjør minst tre ting på én gang :-)

Skrevet
Multitasking er jo faktisk ikke å gjøre ting samtidig, men å veksle mellom dem så raskt at det _virker_ som om de gjøres samtidig.

åjaaaaa - DET er jo vi kvinner eksperter på :jepp:

Null problem !

Gjest KateW
Skrevet

Vi kan til og med komme MENS vi suger og slikker og fingrer... :nigo:

Skrevet
Vi kan til og med komme MENS vi suger og slikker og fingrer... :nigo:

det er det beste med det hele vet du - full klaff på alle plan :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...