Gå til innhold

Anbefale spa i Budapest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har jo fått med meg at Budapest er en av de store "spa byene" så jeg må prøve det når jeg er der + at det er deilig og billig! Men hvor?? Det er jo hundrevis forskjellige å velge mellom! Har du noen å anbefale som også er sentralt og billig? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Kan anbefale Grand Hotel Terminus sitt spa på Margaret Island. Moderne og lekkert.

Hotell Gellert sitt er mer autentisk, og var nok skittent og litt stygt på 90-tallet, men tror de har pusset det opp de senere årene.

Du trenger ikke bo på hotellene for å besøke spaene.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var på Gellert for 2-3 år siden, og da var det ihvertfall ikke nyoppusset :sjenert:

Ikke akkurat det et luksusdyr forbinder med spa, men helt klart en opplevelse for livet.

Folkelig er vel et stikkord :fnise:

• 5 uker senere...
Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal velge Széchenyi eller Gellért. NOen erfaringer? :)

Gjest badeglad
Skrevet
Jeg lurer på om jeg skal velge Széchenyi eller Gellért. NOen erfaringer? :)

Hei!

Jeg var i Budapest høsten 2001, og jeg besøkte Széchenyi-badet ikke mindre enn 2 ganger på de fem dagene jeg var der. Ikke annet å si enn DEILIG :)

Synes det varme badet var en nytelse.

Likeså interessant å se de som satt i vannnet å spilte sjakk. Det kunne også se ut som om nyforelskede par likegjerne tok "daten" her som på kino :fnise:

Renhold...???

Nei, kanskje ikke den helt store luksusen, men det var da heller ikke derfor vi valgte dette.

Vi valgte Széchenyi-badet fordi det ikke var overfullt av turister (slik Gellert er i følge ryktene).

Lykke til, det blir sikkert bra uansett hva du velger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...