Gjest Gjest_mille_* Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 I artikkelen "Sextriksene han drømmer om" står det blant annet at vi skal spørre ham om følgende: -Hvem var din første kjærlighet? -Hvordan var din første gang? -Hvem er din drømmesexpartner? Veit ikke om jeg er sær, men hadde jeg spurt om dette og fått ærlige svar så hadde det ikke blitt noe på han den dagen ihvertfall. Jeg vil ikke vite hvem som er hans drømmesexpartner, hvis det er noen andre enn meg. Jeg vet hvem som var hans første kjærlighet og jeg blir ikke akkurat in the mood av å tenke på henne, og heller ikke hans første gang som var med henne. Jeg tror vel egentlig at han ville synes det var ganske unaturlig å prateom dette med meg også.
^^Belle^^ Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Nå har jeg ikke lest artikkelen, men jeg synes at å spørre om drømmesexpartner blir litt drøyt. Jeg liker å leve i troen på at det alltid er meg. Jeg vil ikke vite at han har lyst til å pule nabodama, pizzajenta eller Jessica Alba liksom. Men kanskje de mener at han skal beskrive hva en potensiell dame skulle gjort med ham for at vedkommende blir drømmesexpartneren hans? :klø:
Gjest Purple Haze Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 I artikkelen "Sextriksene han drømmer om" står det blant annet at vi skal spørre ham om følgende: -Hvem var din første kjærlighet? -Hvordan var din første gang? -Hvem er din drømmesexpartner? Veit ikke om jeg er sær, men hadde jeg spurt om dette og fått ærlige svar så hadde det ikke blitt noe på han den dagen ihvertfall. Jeg vil ikke vite hvem som er hans drømmesexpartner, hvis det er noen andre enn meg. Jeg vet hvem som var hans første kjærlighet og jeg blir ikke akkurat in the mood av å tenke på henne, og heller ikke hans første gang som var med henne. Jeg tror vel egentlig at han ville synes det var ganske unaturlig å prateom dette med meg også. Jeg tror vi jenter leser for mange dumme artikler og bøker som liksom forteller oss hvordan et forhold skal være, hva mannen ønsker og drømmer om osv, også tror vi at virkeligheten er sånn. Hvorfor grave masse i ting fra fortiden? Det er jo her og nå som gjelder. Hva dere som par har sammen. Tror ikke det kommer noe godt ut av å dele slike ting som startinnlegget beskriver. Jeg ønsker ikke å vite noe om disse tingene fra kjæresten min, og jeg tror heller ikke han vil vite slik om meg. Det skaper bare usikkerhet og masse vonde tanker, som ødelegger mer enn det bygger opp.
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Jeg tror vi jenter leser for mange dumme artikler og bøker som liksom forteller oss hvordan et forhold skal være, hva mannen ønsker og drømmer om osv, også tror vi at virkeligheten er sånn. Stående applaus hilsen gutt.
camilla* Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Hadde jeg aldri giddet å spørre om. Ville heller lagt vekt på å spørre om hva han likte, om noen fetisjer, fantasier etc. Vise at du er med på å prøve og ikke si æsj og nei til det han sier - og komme med egne fantasier
Rimmern Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Jeg hadde definitivt foretrukket å IKKE få disse spørsmålene.
Gjest KateW Skrevet 18. mars 2009 #7 Skrevet 18. mars 2009 Jeg hadde definitivt foretrukket å IKKE få disse spørsmålene.
camilla* Skrevet 18. mars 2009 #8 Skrevet 18. mars 2009 Jeg hadde definitivt foretrukket å IKKE få disse spørsmålene. får du dem kan du si - du må slutte å lese slikt søppel - du svarer først - si at det bare er henne ( ) - spørre hvorfor i heite hun vil vite det (og gjøre seg selv så vondt) - se rart på henne og begynne å ha sex istedet (den likte jeg best )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå