Gjest 10na Skrevet 9. juli 2003 #1 Del Skrevet 9. juli 2003 Hm, det ser ut til at en bruker har valgt en noe original måte å erte meg litt på. Hun har laget en liten parodi på bryllupsdagboken min og sier at hun nå skal gifte seg- godt forsøk men du er gjennomskuet din lille ertekrok. Jeg orker ikke la meg provosere av sånt lengre- jeg er for gammel Minnie Om det er meg du sikter til - hvilket det sannsynligvis er - så kan jeg forsikre deg om at det overhodet ikke er noen parodi. Slike oppgulp som dette vil jeg ha meg frabedt. Jeg har gått gjennom ild og vann for å komme dit jeg er idag - på terskelen til å få min store drøm oppfylt - og derfor så ber jeg om at du vennligst holder spekulasjonene dine for deg selv. Du av alle burde vite bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 9. juli 2003 #2 Del Skrevet 9. juli 2003 Tråden på ris&ros ble stengt før jeg fikk svart deg, så jeg gjør det her. Du henviser til en tråd, denne: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=39638 som du kaller IKKE å vise storsinn.......... Dersom du leser ord for ord, HVA jeg skrev her UTEN å tillegge den dine personlige idéer, så vil du se at jeg kun lurte på hvor du var blitt av. Ikke noe annet. Og for ettertid - jeg vil ha meg frabedt spekulasjonene dine - ha dem for deg selv, vær så snill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 9. juli 2003 #3 Del Skrevet 9. juli 2003 10na, la lykkerusen dominere. Ikke la deg irritere over "gammelt", men se heller frem mot nytt! Dagens råd fra Livets datter :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 9. juli 2003 #4 Del Skrevet 9. juli 2003 Dropp å bry deg om Minnie, 10na. Hun er ikke noe spesielt å bry seg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå