Gå til innhold

Lokaler på Haugalandet

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er på jakt etter et fint lokale (hvor man kan bringe mat med seg selv) til i underkant av 60 personer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Stegaberghuset? Der har det vært mange bryllup. Ellers har du jo alle de andre idrettshusene, som Nordhuset, HIL-huset osv.

Send meg en PM med mailadresse så skal du få hele listen min med telefonnr. og hele pakka. ;) (altså, telefonnr. til alle kontaktpersoner :fnise: )

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

vikinggården? :)

Skrevet

Da var den sendt. Fikk du den?

Gjest Gjest
Skrevet

Ja. Takk!

Hvilket brukte dere? Vi har funnet et lokale hvor prislappen er under 2000,- (inklu. utvask) vet du om det er mulig å finne noe billigere eller i samme priskategori?

Skrevet

Sender deg mail jeg. Har ikke lyst til å legge ut om alt her inne. ;)

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Belle - kan du sende den listen til meg også? Er på desperat jakt etter at vi fikk beskjed om at vår lenge planlagte og booka lokale er blitt oversvømt.. Mailen min er xxx

Endret av Arwen
Skrevet (endret)

Ingen problem! Mail er nå sendt.

Forresten: utrolig kjipt med lokalet da. :troest: Hvor var det?

Endret av ^^Belle^^
Gjest Gjest igjen
Skrevet

Et nydelig landsted i Tysvær...skulle bli drømmebryllup og alt var klart. Men ting går ikke alltid slik en ønsker det:(

Gjest Gjest igjen
Skrevet

Og tusen takk for liste - kjempesnilt!

Skrevet (endret)
Et nydelig landsted i Tysvær...skulle bli drømmebryllup og alt var klart. Men ting går ikke alltid slik en ønsker det:(

:kose: Håper dere finner noe tilsvarende da!

Det skulle bare mangle forresten. Jeg vet hvor frustrert jeg var da jeg skulle begynne å lete etter lokaler. :sinna:

Og heldigvis har jeg spart på alt, er bare gøy å hjelpe andre! :klem:

Endret av ^^Belle^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...