Gjest makeupgal Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 ambefalinger??????? så lys som mulig nesten.. i fargen.. dekker bra, og ikke blir for matt.. men må kunne være lett å påføre.. ikke noe altfor tykt som blir ujevnt.. noen tips om påføring også?? ser mange på youtube.. som bruker "brush" altså kost til å påføre foundation.. flat-top som i everyday minerals o.l... nesten ikke bruker svamp lengre... hendene kan jeg ikke bruke,blir bare tørr å ujevn... ps. trenger ikke være den dyreste foundationèn heller..
Hilde Christina Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Har du prøvd Everyday Minerals...? De har jo bøttevis med farger.
Gjest ts Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 neij men har faktisk bestilt samples.. så venter på det.. men må ha noe i mellomtiden, er helt tomt her!! og har ikke hatt en lys fin foundation som dekker bra.. på leeeenge..
Vulpes Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Tror du vil like Everyday Minerals med de kravene du stiller De har noen farger som er veldig lyse, og jeg synes foundationene deres sitter utrolig fint på! Så lenge jeg ikke påfører for mye, så er det mange som rett og slett ikke klarer å se at jeg har noe på huden, selv i dagslys. Og det er jo superb!! Men hva du skal bruke i mellomtiden vet jeg dessverre ikke. Har bare ordentlig god erfaring med EM-foundationene...
tante fiolett Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Gå i hudpleiesalong/parfymeri og be om et par prøver, så klarer du deg til du får EM i posten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå