lillemeg123 Skrevet 18. mars 2009 #1 Del Skrevet 18. mars 2009 Hei! Jeg var på kino igår sammen med en fyr jeg liker kjempegodt! Aldersmessig passer vi fint sammen, og han er både søt, pen og virker til å være en kjempeålreit person. Vi hadde det kjempefint sammen! Etter filmen gikk vi ut, fikk en god klem av han, også stoppet vi liksom litt opp og ble seendes på hverandre (Jeg håpte han skulle kysse meg, hehe) Han smilte, og jeg smilte. Og plutselig var det som om han fikk panikk. For plutselig fikk han det veldig så travelt med å dra hjem. Hva skjedde? Hva betyr dette? Hilsen den forelskede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaKarma Skrevet 18. mars 2009 #2 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Hei! Jeg var på kino igår sammen med en fyr jeg liker kjempegodt! Aldersmessig passer vi fint sammen, og han er både søt, pen og virker til å være en kjempeålreit person. Vi hadde det kjempefint sammen! Etter filmen gikk vi ut, fikk en god klem av han, også stoppet vi liksom litt opp og ble seendes på hverandre (Jeg håpte han skulle kysse meg, hehe) Han smilte, og jeg smilte. Og plutselig var det som om han fikk panikk. For plutselig fikk han det veldig så travelt med å dra hjem. Hva skjedde? Hva betyr dette? Hilsen den forelskede! Han fikk vel panikk og visste ikke hva han skulle gjøre? Det er jo mange som blir stresset av sånne situasjoner og kanskje kommer seg vekk i stedet for å lage en pinlig situasjon ut av det. Ha visste kanskje ikke om du ville at han skulle kysse deg.. Har dere avtalt å treffes igjen? Endret 18. mars 2009 av LaKarma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg123 Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 18. mars 2009 Han fikk vel panikk og visste ikke hva han skulle gjøre? Det er jo mange som blir stresset av sånne situasjoner og kanskje kommer seg vekk i stedet for å lage en pinlig situasjon ut av det. Har dere avtalt å treffes igjen? Ja, han fikk vel panikk tenker jeg! Han er jo ganske sjenert også etter hva jeg har hørt. Har ikke avtalt noe nytt tidspunkt igjen, men håper vi kan møtes igjen. Men trenger dette å bety noe negativt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaKarma Skrevet 18. mars 2009 #4 Del Skrevet 18. mars 2009 Ja, han fikk vel panikk tenker jeg! Han er jo ganske sjenert også etter hva jeg har hørt. Har ikke avtalt noe nytt tidspunkt igjen, men håper vi kan møtes igjen. Men trenger dette å bety noe negativt? Nei, dere var på date i går og man må jo ikke avtale et nytt tidspunkt allerede nå. Men du sier han er sjenert? Hva med å sende han en melding og takke for en bra kveld og si at du ønsker å treffe han igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. mars 2009 #5 Del Skrevet 18. mars 2009 Det trenger ikke å bety noe nei.. siden han er sjenert. Men har du hørt noe fra han eller har du tatt kontakt med han? Jeg synes isåfall du skal sende han en mld og takke for daten. Se hva han svarer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gutt25_* Skrevet 18. mars 2009 #6 Del Skrevet 18. mars 2009 garantert ikke noe negativt:-) han er sikkert bare litt sjenert, du kan jo sende en melding eller ringe, så merker du jo fort om han svarer og er interessert! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg123 Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 18. mars 2009 garantert ikke noe negativt:-) han er sikkert bare litt sjenert, du kan jo sende en melding eller ringe, så merker du jo fort om han svarer og er interessert! :-) Sendte en mld til han, og takket for kvelden. Fikk svar, og ja vi skal gå ut mer sammen:D:D *happy* Men tips til hvordan jeg bør gå fram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg123 Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 18. mars 2009 Vil bare at dette skal gå bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cordoba Skrevet 18. mars 2009 #9 Del Skrevet 18. mars 2009 Hei! Jeg var på kino igår sammen med en fyr jeg liker kjempegodt! Aldersmessig passer vi fint sammen, og han er både søt, pen og virker til å være en kjempeålreit person. Vi hadde det kjempefint sammen! Etter filmen gikk vi ut, fikk en god klem av han, også stoppet vi liksom litt opp og ble seendes på hverandre (Jeg håpte han skulle kysse meg, hehe) Han smilte, og jeg smilte. Og plutselig var det som om han fikk panikk. For plutselig fikk han det veldig så travelt med å dra hjem. Hva skjedde? Hva betyr dette? Hilsen den forelskede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg123 Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #10 Del Skrevet 20. mars 2009 Vi har nå avtalt at vi skal gå ut sammen igjen:) Men tenker å vente på at han tar kontakt, så jeg ikke virker masende på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #11 Del Skrevet 20. mars 2009 Vi har nå avtalt at vi skal gå ut sammen igjen:) Men tenker å vente på at han tar kontakt, så jeg ikke virker masende på han. Date? Høres ut som en Amerikansk film, hehe. Om han gidder å gå ut med deg så betyr det vel at han liker deg, ta det første steget da vel og kyss ham, eller si at du har lyst til det. Menn elsker damer som viser hva de vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg123 Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 20. mars 2009 Date? Høres ut som en Amerikansk film, hehe. Om han gidder å gå ut med deg så betyr det vel at han liker deg, ta det første steget da vel og kyss ham, eller si at du har lyst til det. Menn elsker damer som viser hva de vil ha. Hmm, lurer på hvordan han hadde reagert om jeg hadde kysset han, hehe! Men han er jo så sjenert da. På msn så prater han aldri til meg før evnt jeg prater til han, og da kan vi prate lenge. Men er det dumt av meg å vente på at han skal kontakte meg først nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. mars 2009 #13 Del Skrevet 20. mars 2009 Hmm, lurer på hvordan han hadde reagert om jeg hadde kysset han, hehe! Men han er jo så sjenert da. På msn så prater han aldri til meg før evnt jeg prater til han, og da kan vi prate lenge. Men er det dumt av meg å vente på at han skal kontakte meg først nå? Ja jeg kjenner til en sånn person men heldigvis så løsnet det opp etter hvert som jeg ble kjent med han. Bare gi han litt tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg123 Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #14 Del Skrevet 20. mars 2009 Ja jeg kjenner til en sånn person men heldigvis så løsnet det opp etter hvert som jeg ble kjent med han. Bare gi han litt tid! Ja, den tiden den tiden:p Jeg er en utålmodig sjel. Men får vel bare lære meg og ti stille:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. mars 2009 #15 Del Skrevet 20. mars 2009 Ja, den tiden den tiden:p Jeg er en utålmodig sjel. Men får vel bare lære meg og ti stille:p Jeg er utålmodig jeg og, men det hjalp å gi gutten tid for min del. Nå tar han mer kontakt på egen hånd og. Både på mld og msn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg123 Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #16 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg er utålmodig jeg og, men det hjalp å gi gutten tid for min del. Nå tar han mer kontakt på egen hånd og. Både på mld og msn. Okay:) Men er dere sammen nå, eller hvordan ligger det ann på deres front? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. mars 2009 #17 Del Skrevet 20. mars 2009 Okay:) Men er dere sammen nå, eller hvordan ligger det ann på deres front? Hehe, nei vi datet litt men fant ut at vi passer bedre som venner enn kjærester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg123 Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #18 Del Skrevet 20. mars 2009 Hehe, nei vi datet litt men fant ut at vi passer bedre som venner enn kjærester. Okay:) Håper iallefall at vi kan bli sammen. Er helt betatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. mars 2009 #19 Del Skrevet 21. mars 2009 Okay:) Håper iallefall at vi kan bli sammen. Er helt betatt! Ja det var problemet hos oss. Jeg var ikke tiltrukket av han. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg123 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #20 Del Skrevet 25. mars 2009 Vil bare fortelle at jeg skal treffe han igjen nå ikveld:) Gleder meg, men gruer meg også noe sinnsykt, hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå