Gå til innhold

Deppa om kvelden

Fremhevede innlegg

Gjest Pia nordmann
Skrevet

Hei.

Enkelt og greit blir jeg deprimert nesten hver kveld uten at jeg helt forstår hvorfor. Gjennom dagen er jeg i kjempegodt humør, men plutselig rundt leggetid blir jeg helt slått i bakken. Detter pågodt ganske lenge nå, og det har begynt og slite på forholdet til meg og mannen.

Noen som kan hjelpe meg men noen gode tips og råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har det slik selv, er i fin form hele dagen, men om kvelden blir jeg så deprimert at jeg bare må gå å legge meg å sover over det så jeg ikke bukker under...Så trenger tipps jeg også. Har tenkt på at det kanskje er noen underliggende årsaker til det som jeg ikke merker i løpet av dagen når det skjer så mye ting, kanskje det er disse tingene som må tas tak i ? Sliter jo med selvbilde ++ Hva med deg? kan det ligge noe under?

Gjest _gjest_
Skrevet

Hei. Jeg har erfaring med noe av det samme. Bare motsatt når det gjelder tid på døgnet, jeg er deprimert i løpet av dagen også blir det bedre på kvelden når jeg slapper av.

Jeg har vært hos psykolog angående dette, og i vente på videre behandling har jeg valgt å oppsøke tft-behandler.

Psykologen sa til meg (dette er det også mange internettsider som understreker) at akkurat som kroppen vokser og endrer seg, så gjør sinnet det samme. Dermed kan vi mennesker råke på å bli deprimerte uten at det nødvendigvis er noen spesiell grunn til det. i slike tilfeller er deprisjonen noe som vil gå over!!!

For å lette på depresjonene følger jeg internettips som trening, sunn mat og meditering. Selv har jeg også oppdaget at det hjelper å trekke pusten dypt når de deprimerte tankene kommer, dette letter på depresjonen for min del!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...