Tjorven Skrevet 9. juli 2003 #1 Skrevet 9. juli 2003 Jeg har tidligere prøvd å vokse leggene mine uten særlig hell. KJøpte derfor i helga et nytt merke voks og gjorde et nytt forsøk. Dette ble heldigvis mye bedre, så jeg er ganske fornøyd. Men jeg fikk absolutt ikke vekk alle hårene. Og det er da veldig vanskelig å vokse bak på leggene. Hvordan får man med alle hårene og hvordan vokser man bak på leggene? Hvor lang tid tar det før hårene kommer frem igjen når man har brukt voks?
mowgli Skrevet 14. juli 2003 #3 Skrevet 14. juli 2003 Har du ingen som kan hjelpe deg å vokse bak på leggene? Når jeg vokset leggene mine tidligere vokste hårene ut igjen ca 2 uker etterpå.
tuji Skrevet 14. juli 2003 #4 Skrevet 14. juli 2003 Jeg får hjelp av mannen min. Han synes det er kjempegøy.
Isabel Skrevet 16. juli 2003 #6 Skrevet 16. juli 2003 ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH!!!!! eg får det ikkje til!!!!!!!! Har kjøpt Veet kalde voksstrips men nårr eg har dei på og skal dra dei av igjen, så sitter jo all voksen igjen på leggen!!!!!!!!!!!! er MEGET oppskaka og fortvila over dette!!!!! :o Har prøvd flere ganger og.. ja! KA SKA EG GJØR?????
Junebug Skrevet 16. juli 2003 #7 Skrevet 16. juli 2003 ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH!!!!! eg får det ikkje til!!!!!!!! Har kjøpt Veet kalde voksstrips men nårr eg har dei på og skal dra dei av igjen, så sitter jo all voksen igjen på leggen!!!!!!!!!!!! er MEGET oppskaka og fortvila over dette!!!!! :o Har prøvd flere ganger og.. ja! KA SKA EG GJØR????? Kjøp en annen type voks eller få hårene fjernet i salong. Jeg har selv kjøpt disse voksstrippene. Fjernet litt hår, men mer hud. Helt elendig produkt synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå