Gå til innhold

Permanent - store krøller eller bølger i håret

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

Har ikke hatt permanent siden 80-tallet. Men har veldig glatt hår og kunne tenkt meg litt bølger. På dette programmet på TvNorge om damer som blir 10 år yngre så var det ei som var hos frisøren og fikk permanent. Men frisøren påpekte at dette var ikke sånn 80talls-permanent. Det var sånne lange spoler som var tykkere i den ene enden. Dama ble kjempefin etterpå.

Men er det noen her som har prøvd det?

Er så redd for å få sånn fryktelig tørr krøll som vi hadde før i tiden....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy at det skulle dukke opp en tråd om dette, for jeg så en venninne i helgen som hadde fått krøllet håret hos frisør, og ble så misunnelig! Vil ha noe slikt selv... Har naturlig fall i håret, men vil gjerne ha litt mer. Men er redd for at det skal bli rart, også forsvinner det ikke på mange måneder... Så vil gjerne høre litt erfaringer :gjeiper:

Gjest Gjest
Skrevet
Så gøy at det skulle dukke opp en tråd om dette, for jeg så en venninne i helgen som hadde fått krøllet håret hos frisør, og ble så misunnelig! Vil ha noe slikt selv... Har naturlig fall i håret, men vil gjerne ha litt mer. Men er redd for at det skal bli rart, også forsvinner det ikke på mange måneder... Så vil gjerne høre litt erfaringer :gjeiper:

Men hva sier venninna di da?

Skrevet
Men hva sier venninna di da?

Nei, hun fikk ikke permanent, bare krøllet det på en måte som kun varer noen få dager. Men lekkert ble det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...