Gå til innhold

Stjernesol?/Juni? Etterlysning

nf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er her!

Har bare vært litt for opptatt med noe morsomt.

Jeg er fortsatt gravid og lykkelig! Hadde en minimini blødning, men det går bra. Har fått oppblåst mage og kvalme...Klarer ikke spise kjøtt f.eks. Jeg har verdens snilleste mann som kokkelerer i vei, men jeg klarer nesten bare brød og knekkebrød. Drar til Frankrike på lørdag, håper jeg ikke er så kvalm der nede, jeg vil jo spise god mat!

Jeg ser ut sånn som dagen før mensen, så jeg føler meg ikke kjempelekker, gleder meg til å få mer mage.

Tror min tidlige ultralyd ble borte i sommerlufta, men jeg venter likegodt til min lege er hjemme i august. Ingen kan jo gjøre noe fra eller til hvis den ikke skulle sitte denne gangen. Men jeg føler på meg at alt kommer til å bli bra :D

Virker som alt er bra meg deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Stjernesol

Hei nf,

Nå er jeg også her igjen (har hatt tre uker ferie uten internett-tilgang). Alt er bra med meg, tolv fullgåtte uker i dag iflg legens beregninger og formen er på topp:-)

Magen begynner dessuten å synes ganske bra etterhvert, så det er nok snart på tide å fortelle det på jobben. Familien (med unntak av foreldre og søsken som allerede har visst om det i endel uker) har fått høre nyheten nå ila den siste uken (ville vente til den kritiske perioden nærmet seg slutten).

Jeg har ikke så god tid i dag, men lover å bli mer aktiv utover. Håper det står bra til med deg/dere også og at alt går rette veien:-)

Klem fra Stjernesol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...