Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Jeg skal møte en gammel venninne i kveld og har lyst til å stikke til en eller annen koselig kafé i nærheten av Nationaltheatret. Kan noen av dere tipse meg om en slik? Helst en med ikke alt for mye høy musikk eller masse festklare mennesker, og med gode muligheter for å få et bord innen rimelig tid. Jeg kjenner til noen steder i nærheten, men er usikker på når disse stenger.
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Om bittelitt gåavstand er aktuelt, vil jeg på det aller sterkeste anbefale Bibliotekbaren på Bristol (vis a vis Det Norske Teatret). Kan ikke tenke meg en deiligere oase i Oslo sentrum. Aaaaah.... Den lille caféen som ligger skviset inn mellom Dinner og Platekompaniet (veien ned mot Klingenberg, fra Stortingsgt) er også koselig - men ikke fullt så lett å få bord. ganske knøttlite lokale. Erm... utover det er jeg faktisk veldig glad i TGI Fridays mellom Burger King og Chat Noir/Saga Kino (!!). Men da overetasjen - viktig kriterium. De har "killer" Strawberry Daiquiris, og gode (om enn noe oerprisede) småretter.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Takk for forslag! Hvordan er Onkel Donald vanligvis rundt kl. 19?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå