Gjest dollypop Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Hei, i begynnelsen av februar la jeg inn 3 bestillinger hos Perfect skin, blant annet glycolic produkter. Jeg har sendt mail flere ganger og etterlyst pakkene min, men jeg får ingen respons. Pakkene mine mangler jeg også? Er det noen av dere som har erfaring med Perfekt skin og har handlet derfra? Hva kan jeg gjøre nå? Jeg vil så gjerne få pakkene jeg har betalt for
tante fiolett Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Har ikke vært borti den nettsiden. Men om du ikke får noe svar fra dem, virker det ganske useriøst.. Kanskje du kan kontakte Posten eller Tollvesenet for å høre om pakkene har blitt sittende fast i systemet et eller annet sted? Om du har betalt med Paypal vil du antageligvis kunne få igjen på den kjøpsforsikringen de har. Hvis du har betalt med kredittkort vil jeg tro at banken/kortselskapet vil kunne dekke (noe av) de pengene du muligens har tapt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå