Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Vi reiser til Kreta snart, og skal ta et fly som går i 7 tida på morgenen. VI har nå fått tilsendt noen skjema om å bestille taxfreevarer på flyet. Betyr dette at vi ikke får anledning til å handle i taxfreebutikken?? Eller?? Er ikke så erfaren med reising jeg da.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Taxfree butikkene er nok oppe.Dette med at du kan bestille på forhånd er for at det letter arbeidet på flyet og de trenger ikke ha så stort varelager der.Vi var ute og reiste for noen uker siden og fikk det samme tilbudet som deg.Vi bestilte ikke til utreisen, men til hjem reisen via nett.Dette viste seg å være smart, for da vi kom til flyplassen ved hjemreise var det ingen tid til taxfree shopping.

Jeg har nettopp bestilt til vi skal reise i aug.Varene ligger da på setet og du betaler dem med kort el kontanter under flyreisen.

God tur.

Gjest Ethereal
Skrevet

Det eneste dumme er at utvalget i hos flyselskapet er mye mer begrenset enn på taxfree-avdelingen på Gardermoen. Prisene er stort sett de samme, såvidt jeg kunne se.

Skrevet

Roooolig nå! Taxfree'n på Gardermoen åpner i god tid før første flyavgang om morgenen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...