Gå til innhold

Foskjellig sæd-smak og konsistens

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er bare litt nysjerrig på noe.. jeg vet at alle menn er forskjellig og at de har forskjellig typer sæd.

Jenter (og gutter), kan dere fortelle hvordan deres mann er?

Min mann sin sæd er så veldig merkelig! Den klumper seg veldig lett, og smaker ikke noe. Den blir også veeeeldig klissete, akuratt som lim! Den sitter for alltid hvis den kommer på huden.

Har aldri vært borti sæd som denne.. Kan det være noe han spiser kanskje?

Fortell fortell!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Smaker salt og gjør meg tørr i munnen. Jeg mååå pusse tennene etterpå. Og drikke vann. Det er klissete, men går helt greit å vaske av.

Skrevet

Tja... Litt lenge siden jeg "fikk meg noe" nå, da... hehe... men skal forsøke å huske hvordan den var...

Varm, salt, litt krydret, seig men ikke klumpete. Gikk greit å vaske av etterpå. Litt "rund" i smaken, myk. Ble ikke så tørr i munnen som jeg noen ganger pleier -men vi hadde spist is på forhånd så det var kanskje noe med det? *ler veldig* Men uansett -husker at jeg hentet en flaske vann som jeg drakk etterpå, og som han helte i munnen min + sølte litt...

Nelle icon_biggrin.gif

-bursdagsbarn i dag! Hurra!!

Skrevet

Varm, klissete, salt, og litt syrlig - gir følelsen av at man har spist sure føtter eller lignende godteri på tennene.

Amarone

Gjest Tristessa
Skrevet

Merkelig og *tingly*. Ikke min favoritt.12

• 18 år senere...
Skrevet
På 17.4.2002 den 19.49, Gjest Anonymous skrev:

Jeg er bare litt nysjerrig på noe.. jeg vet at alle menn er forskjellig og at de har forskjellig typer sæd.

Jenter (og gutter), kan dere fortelle hvordan deres mann er?

Min mann sin sæd er så veldig merkelig! Den klumper seg veldig lett, og smaker ikke noe. Den blir også veeeeldig klissete, akuratt som lim! Den sitter for alltid hvis den kommer på huden.

Har aldri vært borti sæd som denne.. Kan det være noe han spiser kanskje?

Fortell fortell!

Jeg har vært med ganske mange menn de siste to årene, og menns sæd er som chips. De kommer i mange varianter og smaker. Noen veldig flytende og andre tykkere og mer klissete. Jeg foretrekker den tykke og klissete, men viktigst av alt er jo at det faktisk kommer en skvett og ikke bare noen dråper. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...