Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Tror jrg den heter. Hva synes dere om den sangen? Er den kvinnediskreminerende eller noe? Var en gutt som satt å sang den i matpausen,og da får vi snakke om det vil, han ang ikke spesielt høyt heller. Det var en kvinnelig lærer i klassrommet da og hun ble fly forbanna og sa sånne sanger synger du ikke her og ga gutten en anmerkning. Men hvorfor det?
Gjest Christabelle Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Jeg synes det er snerpete. Jeg driter i hva andre synger om
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Aner ikke. googlet frem teksten og fant den her: http://www.metrolyrics.com/raggarrock-lyri...-hellstrom.html Er ikke så ille etter min mening.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Nei, tar man seg nær av den sangen så tåler man ikke mye.
Skade Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Den sangen er jo ingenting... Rosenström har endel sanger som er mye værre enn den! Det der er jo en av de mindre "grove" for å si det sånn... Må si læreren virket snerpete... enkelt og greit...
Blåbæret Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 Jeg synes det er veldig rart at man får anmerkning av å synge en sang? :klø: Den sangen er jo bare morsom
Mir Skrevet 19. mars 2009 #7 Skrevet 19. mars 2009 Læreren har vel aldri vært i nærheten av seksuelle situasjoner da siden hun synes dette var så forferdelig...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå