Gå til innhold

Noen som husker denne isen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en god del år sida, fikk man kjøpt en type gul saftis.

Knall gul og samme str som "lollipop".. Husker den var populær og dele ut etter endt barnetog på 17mai. Mener den smakte sitron??

Noen som husker hva denne heter ??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Var en gul is som het "lett-is" for en del år tilbake

Skrevet

Argh! Jeg vet hvilken du mener! Prøvde å google diplomis-bilder, men fant ikke noe. Tror det er Diplom-is som hadde den. Hva med å sende en mail til dem? Men tror forresten det var appelsin, ikke sitron? Det var forresten på 80-90-tallet

Skrevet

Sikker på at den ikke smakte appelsin, og het Gulliver? Det var min favorittis, eneste problemet jeg husker med den, var at papiret alltid klistret seg på isen. Men dæven den var god :)

Gjest Elastica
Skrevet
Sikker på at den ikke smakte appelsin, og het Gulliver? Det var min favorittis, eneste problemet jeg husker med den, var at papiret alltid klistret seg på isen. Men dæven den var god :)

E ikke Gulliver fløteis med vanilje og sjokolade, med sjokotrekk med nøtter? :klø: Eller husker jeg helt feil nå?

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg husker feil. :)

E ikke Gulliver fløteis med vanilje og sjokolade, med sjokotrekk med nøtter? :klø: Eller husker jeg helt feil nå?
Skrevet

Nei, det er Gullpinne :)

Gjest Elastica
Skrevet
Nei, det er Gullpinne :)

Såklart! :klaske: Noe på g hvertfall...

Skrevet

Jeg er godt med på å kjempe for å få Gulliver tilbake! Jeg savner også pære-is :)

Skrevet

Hmm jeg mener ganske så bestemt at den IKke smakte appelsin..

Mener det var sitron assa... skikkelig sånn neongul, saftis..

får bare gruble videre da ;)

Skrevet

Hadde den sjokoladetrekk da?

Skrevet
Jeg er godt med på å kjempe for å få Gulliver tilbake! Jeg savner også pære-is :)

Det skal komme en pæreis nå i sommer :) Håper den blir like god som den gamle.

Skrevet
Det skal komme en pæreis nå i sommer :) Håper den blir like god som den gamle.

Ah, jubajuba! :danse:

Skrevet
Ah, jubajuba! :danse:

Du kan se den her. Den er riktignok fylt med en vingummislange, så det kan bli interresant :ler:

Skrevet

Hmmm, var det en is som het hipp????

(jeg har nemlig hatt "pipp" i hodet ganske lenge når jeg har tenkt på den isen..)

Skal prøve å google det jeg.... hehe takk for alle svar =)

Skrevet
Du kan se den her. Den er riktignok fylt med en vingummislange, så det kan bli interresant :ler:

Jeg hadde liksom sett for meg en grønn saftis med litt sjokoladetrekk helt øverst. Den nye typen virket veldig komplisert og misvisende :)

Skrevet

Det var en is for noen år tilbake som hette Melonia. Den var neongul, sjokkrosa og orange. Kjempegod! Men den var bare det ene året, og har ikke vært i butikkene siden... Synd :tristbla:

Skrevet

Jeg husker isen veldig godt. Jeg er ganske sikker på at navnet staves "Hip", altså ikke med to p-er. Det var vel Drammens-is som hadde den, og de forsvant jo for noen år siden, og med dem noen av de beste isene som fantes. Kjempe-yes var jo en litt større variant av Lollipop-isen, men den smakte ti ganger bedre! Husker også en sjokoladetrukket vaniljeis med nøtter, den het vel Kjempe-nuggi.

Det er Hell's angels' skyld at Drammens-is ikke finnes lenger! :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...