Gå til innhold

Taxfree, hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Vi reiser til Kreta snart, og skal ta et fly som går i 7 tida på morgenen. VI har nå fått tilsendt noen skjema om å bestille taxfreevarer på flyet. Betyr dette at vi ikke får anledning til å handle i taxfreebutikken?? Eller?? Er ikke så erfaren med reising jeg da.. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet ikke helt sikkert, men jeg vil anta at taxfreebutikken er åpen så lenge det går fly. Så da er det bare opp til deg å være der tidlig nok til å rekke å handle.

Antar at du reiser med charter og da er det vel vanlig å sende ut slike bestillingsskjemaer som det selvfølgelig er valgfritt å bruke. Dessuten får du jo ikke disse varene før på hjemmreisen, så det du skal bruke på Kreta må du jo kjøpe på forhånd (enten det er solkrem, røyk eller Jägermeister til "medisinsk bruk" :blunke: )

God tur!

Hilsen Lille meg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har opplevd flere ganger at butikkene på flyplassen er stengt selv om det går fly, så hvis du vil være sikker bør du nok bestille! Men det kan godt være at prisene på flyet er høyere enn ellers. (F eks røyk er ofte billigere på stedet- ikke på hjemturen selvføgelig... :blunke: )

Skrevet

Har reist mye med fly fra Gardermoen i syvtiden om morgenen, men jeg har aldri opplevd stengt taxfree.

Skrevet

Taxfree butikken på Gardermoen (Euroshop) er åpen så lenge det er flyavganger.

Tlf er xxxxxxxxx- så kan du jo ringe å forsikre deg om at det er åpent når du skal reise.

Telefonnummeret er fjernet. Se vår regler:

http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Kanskje du finner det i telefonkatalogen istedet? Eller dere kan sende hverandre en PM? Takk skal dere ha.

Litago (moderator)

Skrevet

Heisan!

Jeg å skal på tur og fått katalog over taxfreevarer.

Er sikker på at taxfreebutikken er åpen, men syns ofte det er greit å bestille det jeg vet jeg skal ha. Bruker blant annet en fast parfyme og den SKAL jeg ha så i tilfelle de ikke har den :lol:

Go tur, og go shopping :briller:

Skrevet

tax-free`n på gardermoen åpner når det går fly, uansett når på døgnet. det du har fått i posten er fra selskapet du skal reise med; om du skal handle noe på flyet.

Skrevet

Kan kanskje være greit å være obs på at innimellom gjør flyselskapene feil og man kan risikere å komme hjem uten taxfreevarer dersom man baserer seg på å bestille (iallefall om man bestiller til hjemreisen...). Det skjedde med ei venninne av meg. Hun hadde handlet for over 2000 kr og ble ganske sur da hun kom på flyet og ikke fikk noe av det... :x

Skrevet

(husk at du ikke kan bestille noe på flyet på hjemveien da)

endel som har gått på den feilen.

Gjest Anonymous
Skrevet
Taxfree butikken på Gardermoen (Euroshop) er åpen så lenge det er flyavganger.

Tlf er xxxxxxxxx- så kan du jo ringe å forsikre deg om at det er åpent når du skal reise.

Telefonnummeret er fjernet. Se vår regler:

http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Kanskje du finner det i telefonkatalogen istedet? Eller dere kan sende hverandre en PM? Takk skal dere ha.

Litago (moderator)

Meget unødvendig å fjerne et slikt kundenummer... Med hensikten bak reglene for forumet var ikke å fjerne nr off.kundesentre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...