SallyBrown Skrevet 14. september 2009 Forfatter #141 Del Skrevet 14. september 2009 Har flyttet sånn halvveis, og der har vi ikke internett, så blir ikke så mye kg eller andre nettgreier for tida. Travle dager for tida, og det kjenner jeg kroppen min protesterer litt på. Trenger mer søvn enn jeg får...Prøver å komme meg i seng i rett tid, men ikke så enkelt bestandig. Enten så må søvnbehovet gå ned, eller så må jeg vel kutte ned på noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. september 2009 #142 Del Skrevet 14. september 2009 Er ikke noe flink til å skrive og følge med på samme måte i blogger som i dagbøker, jeg synes liksom at bloggene blir litt mer uoversiktlige og rotete ... Jeg leser der uansett da, så klart! Håper du får orden på søvnen og stresset ned, og at du får internett snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 21. september 2009 Forfatter #143 Del Skrevet 21. september 2009 Liker dagbøkene bedre enn bloggene jeg også, men er så greit at d går an å stenge bloggen Her plasker regnet ned. Har hatt et fryktelig regnvær i en evighet nå. Hadde vært greit med fint høstvær også...Sånn fint ut-å-gå-tur-vær. Men dette været frister bare til sofakos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. september 2009 #144 Del Skrevet 24. september 2009 Liker dagbøkene bedre enn bloggene jeg også, men er så greit at d går an å stenge bloggen Her plasker regnet ned. Har hatt et fryktelig regnvær i en evighet nå. Hadde vært greit med fint høstvær også...Sånn fint ut-å-gå-tur-vær. Men dette været frister bare til sofakos. Enig der! Veldig kjekt å ha bloggen til å skrive ting som blir for personlige for dagbøkene. Du får se positivt på det, sofakos er jo veldig koselig da! Sofakos med pledd, kakao, tv eller dvd. *drømme*. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 24. september 2009 Forfatter #145 Del Skrevet 24. september 2009 Hadde man enda hatt tid til sofakos... Her er det full fart, og det kjennes ut som jeg aldri er hjemme. Noe som er nærmere sannheten enn jeg liker Møte i kveld, så nå skal jeg sløve på sofaen fram til jeg må ut igjen. Neste uke er roligere. Heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 24. september 2009 Forfatter #146 Del Skrevet 24. september 2009 bilder i blogg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 25. september 2009 #147 Del Skrevet 25. september 2009 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 26. september 2009 Forfatter #148 Del Skrevet 26. september 2009 nytt blogginnlegg. Vurderer å lage ny dagbok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 26. september 2009 #149 Del Skrevet 26. september 2009 Jaaa, ny dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 26. september 2009 Forfatter #150 Del Skrevet 26. september 2009 Ny dagbok... dagbok fram til mars Vet ikke helt om jeg har den her i tillegg, vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 27. september 2009 #151 Del Skrevet 27. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå