Gå til innhold

fruvas dager

SallyBrown

Anbefalte innlegg

Har flyttet sånn halvveis, og der har vi ikke internett, så blir ikke så mye kg eller andre nettgreier for tida.

Travle dager for tida, og det kjenner jeg kroppen min protesterer litt på. Trenger mer søvn enn jeg får...Prøver å komme meg i seng i rett tid, men ikke så enkelt bestandig.

Enten så må søvnbehovet gå ned, eller så må jeg vel kutte ned på noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Er ikke noe flink til å skrive og følge med på samme måte i blogger som i dagbøker, jeg synes liksom at bloggene blir litt mer uoversiktlige og rotete ... :sjenert: Jeg leser der uansett da, så klart!

Håper du får orden på søvnen og stresset ned, og at du får internett snart! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker dagbøkene bedre enn bloggene jeg også, men er så greit at d går an å stenge bloggen ;)

Her plasker regnet ned. Har hatt et fryktelig regnvær i en evighet nå.

Hadde vært greit med fint høstvær også...Sånn fint ut-å-gå-tur-vær. Men dette været frister bare til sofakos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker dagbøkene bedre enn bloggene jeg også, men er så greit at d går an å stenge bloggen ;)

Her plasker regnet ned. Har hatt et fryktelig regnvær i en evighet nå.

Hadde vært greit med fint høstvær også...Sånn fint ut-å-gå-tur-vær. Men dette været frister bare til sofakos.

:Nikke:

Enig der! Veldig kjekt å ha bloggen til å skrive ting som blir for personlige for dagbøkene.

Du får se positivt på det, sofakos er jo veldig koselig da! :jepp: Sofakos med pledd, kakao, tv eller dvd. *drømme*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde man enda hatt tid til sofakos...

Her er det full fart, og det kjennes ut som jeg aldri er hjemme. Noe som er nærmere sannheten enn jeg liker :tunge1:

Møte i kveld, så nå skal jeg sløve på sofaen fram til jeg må ut igjen.

Neste uke er roligere. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...