SallyBrown Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #101 Del Skrevet 7. juli 2009 Har vært lenge uten pc'n, og da er det et ork å lese seg igjennom kg igjen. Så jeg bare utsetter det Men det blir vel etter hvert. Kanskje når sola tar en pause Nå skal jeg på trening. Kjenner ikke jeg har veldig lyst, men kroppen trenger å røre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 8. juli 2009 #102 Del Skrevet 8. juli 2009 Håper det gikk greit på trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #103 Del Skrevet 8. juli 2009 var fantastisk godt å trene Dere må huske bloggen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #104 Del Skrevet 9. juli 2009 blogg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #105 Del Skrevet 10. juli 2009 Vi har funnet ei leilighet, og tenker hardt på om vi skal ta den. Er usikkert mtp jobb for mannen enda. Men ei finere leilighet å leie finner vi nok ikke... Ellers er det lite som skjer her. Vi henger bare rundt om dagene uten å gjøre noe egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #106 Del Skrevet 12. juli 2009 om 1,5 mnd flytter vi sammen igjen. Vår egen leilighet. Og den er så fiiin. Så nå møbleres det oppe i hodet mitt Vi får en del større plass enn vi har hatt, det blir fantastisk. Nå kan jeg snart shoppe på interiørbutikker igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 12. juli 2009 #107 Del Skrevet 12. juli 2009 Interiørshopping er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. juli 2009 #108 Del Skrevet 12. juli 2009 for ny leilighet sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #109 Del Skrevet 12. juli 2009 Ting å glede seg til når vi får leiligheten -pakke opp eske etter eske og se igjen tingene våre -pakke opp bryllupsgavene -finne plass til alle sakene -henge opp og plassere bilder av venner og familie -møblere rommene -henge opp dørskilt med vårt felles etternavn Ting å glede seg til når vi bor sammen -ha hverdager sammen -sløve sammen en vanlig ettermiddag -sitte å jobbe på kveldstid,og høre at han er i nærheten -spise middag sammen -handle sammen -legge seg sammen og våkne inntil hver morgen +++++++ myyye mer Det blir fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 13. juli 2009 #110 Del Skrevet 13. juli 2009 Meg og K flytter sammen i august! Eg gler meg også til å shoppe og pakke ut ting. Pluss det å sjå kvarandre kvar dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #111 Del Skrevet 13. juli 2009 har så fryktelig vondt i tennene Er nok ikke i alle, men kjennes slik ut nå. Vooooondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #112 Del Skrevet 14. juli 2009 Ikke barebare å komme seg til tannlege når man bor på liten plass. Jeg har vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #113 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg kom meg til tannlegen, og nå går det greit Ellers er det lite som skjer. Jeg har ferie og dagene bare flyter. Drømmer om hvordan vi skal innrede leiligheten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #114 Del Skrevet 17. juli 2009 blogg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 17. juli 2009 #115 Del Skrevet 17. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #116 Del Skrevet 20. juli 2009 Er stort sett i bloggen ting skjer nå. Om det går bra, så skal jeg vurdere å åpne ny dagbok I dag sitter jeg inne og ser på regnet. Kjedelige greier. Litt rastløs ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. juli 2009 #117 Del Skrevet 20. juli 2009 Bare inne og legger igjen en liten Håper alt står bra til om dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 20. juli 2009 #118 Del Skrevet 20. juli 2009 Ikke akkurat ferievær nei... "heldigvis" tilbake på jobb jeg, men skulle gjerne hatt finvær likevel - dette er jo tragisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. juli 2009 #119 Del Skrevet 21. juli 2009 for og krysse fingrene for blogginnlegget! Så herlig at dere endelig kan flytte sammen igjen da, og i ny og fin leilighet! Å gå i interiørbutikker er alltid morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #120 Del Skrevet 24. juli 2009 Bare inne og legger igjen en liten Håper alt står bra til om dagene. Her går det bra ja Ikke akkurat ferievær nei... "heldigvis" tilbake på jobb jeg, men skulle gjerne hatt finvær likevel - dette er jo tragisk! Hadde ikke gjort noe om sola titta fram når det er så varmt... for og krysse fingrene for blogginnlegget! Så herlig at dere endelig kan flytte sammen igjen da, og i ny og fin leilighet! Å gå i interiørbutikker er alltid morsomt. Kryss alt du kan:) Vi gleder oss til å flytte ja :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå