Frk edderkopp Skrevet 29. mai 2009 #81 Del Skrevet 29. mai 2009 Er så glad på dine vegne for at det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #82 Del Skrevet 29. mai 2009 frk edderkopp: alt er ikke i orden, men det ser i hvert fall litt lysere ut. Om 3 uker vet vi nok mer Treninga denne uka ble det dårlig med. Dukket opp møter på kveldstid, og jeg måtte reise bort i begravelse. Men i helga skal jeg i hvert fall ha ei treningsøkt og en tur ut i marka. I tillegg til trening, så må jeg også jobbe mye. Men det blir vel utsatt til mandag når jeg er alene igjen tenker jeg. Jeg gleder meg til at det skal bli ferie, men klarer ikke å forstå at skoleåret har gått så fort. Vi begynte jo nettopp?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 29. mai 2009 #83 Del Skrevet 29. mai 2009 krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. mai 2009 #84 Del Skrevet 31. mai 2009 Ha ei fin-fin pinse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #85 Del Skrevet 1. juni 2009 Takk, frk edderkopp knøttet: håper du har hatt ei fin pinse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #86 Del Skrevet 1. juni 2009 Hvorfor går helgene så fryktelig fort? Har hatt ei kjempefin pinsehelg sammen med mannen. Og vi har fått møtt noen venner også. Koooos Skal jobbe i kveld, og tenke på at snaaart er det ferie. Og da skal det sløøøves Husk å følge med i bloggen også da. Skal skrive innlegg der nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. juni 2009 #87 Del Skrevet 4. juni 2009 Gammel bruker som har fulgt deg før, fant deg igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 9. juni 2009 #88 Del Skrevet 9. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #89 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg lever Har mannen her, så da blir det lite pc-tid;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. juni 2009 #90 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg lever Har mannen her, så da blir det lite pc-tid;) Hva dere gjør da? Nei da, skjønner at du utnytter tida godt når du har han hos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 14. juni 2009 #91 Del Skrevet 14. juni 2009 Kos deg med mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 17. juni 2009 #92 Del Skrevet 17. juni 2009 Snart ferie! Noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #93 Del Skrevet 18. juni 2009 FEEEEEEEERIIIIIIIEEEE!!!! Herlig ja! :D Reiser på korpsting i helga, og drar nesten rett til ei uke i varmere strøk. Vi ble plutselige litt impulsive Skal være sammen med et vennepar. Det blir kos! Dagene har gått fort, så har ikke tatt meg tid til pc'n. Mannen er jo her fortsatt. Helt merkelig å ha hverandre i nærheten... kos dere i helga! :D jeg har feeeeeeeeeeeeriiiiiiiiiiieeee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 18. juni 2009 #94 Del Skrevet 18. juni 2009 Ble det tur dit du snakket om tidligere? Isåfall får dere nok det supert! Masse koselige steder å farte rundt til om dere blir lei av ligge på stranda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 20. juni 2009 #95 Del Skrevet 20. juni 2009 Kos deg i ferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #96 Del Skrevet 21. juni 2009 Ble det tur dit du snakket om tidligere? Isåfall får dere nok det supert! Masse koselige steder å farte rundt til om dere blir lei av ligge på stranda Er dit jeg sa ja Har planer om å farte litt rundt Kos deg i ferien! Det skal jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 22. juni 2009 #97 Del Skrevet 22. juni 2009 Åhhh, da må du kose deg masse! Bittelitt misunnelig, men får nok en knall ferie vi og! Teller dager nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. juni 2009 #98 Del Skrevet 24. juni 2009 Kos dere på ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #99 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg er i live Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 6. juli 2009 #100 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg er i live Det var godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå