Gå til innhold

fruvas dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllup i sommer...Har sett etter kjole, men finner ingenting. Er mange fine, men alle er knekorte. Og jeg vil egentlig ha lang. Synes man er ekstra pyntet da.

Hadde en fin kjole hengende, som jeg kjøpte for 5-6 år siden. Har ikke villet prøve den, for jeg var sikker på at den var for liten. Men den passet faktisk. Må være litt ekstra flink med trening å stramme opp litt fram til sommeren, så blir den perfekt. Er faktisk mest stram over puppene. Ikke et vanlig problem her, er som regel alltid for stort over der...

Så nå har jeg treningsmotivasjon hengende fremme på soverommet :tunge1:

Skrevet

Alltid gøy med "gamle" kjoler som passer igjen =)

Du blir helt sikkert kjempefin i den!

Skrevet

Skal i bryllup jeg og, men hadde utsatt shopping i tilfelle jeg måtte tenke på fasongen ;) Men sånn som det ser ut nå så rekker jeg vel ikke å få noe særlig til mage uansett, så da bør jeg vel jakte litt jeg og. Vanskelig å finne lange kjoler om sommeren syns jeg, tror det blir knelang på meg. Kjøpte en fin i sommer, men frykter det er for mye hvitt i den. Hadde ikke gjort meg noe om en gjest hadde på den i mitt bryllup, men vet jo aldri med disse brudene ;)

Skrevet

Eg skulle jo egentlig følge med i bloggen din. Det fungerte vel ikkje så bra. Kremt....

¤Skjerpings¤ Skal prøve å følge med her i stedet. Så gøy med prøving! Tenker på baby eg også.

Skrevet
Alltid gøy med "gamle" kjoler som passer igjen =)

Du blir helt sikkert kjempefin i den!

Hvis jeg klarer å gå ned litt, så blir den nok kjempefin:)

Skal i bryllup jeg og, men hadde utsatt shopping i tilfelle jeg måtte tenke på fasongen ;) Men sånn som det ser ut nå så rekker jeg vel ikke å få noe særlig til mage uansett, så da bør jeg vel jakte litt jeg og. Vanskelig å finne lange kjoler om sommeren syns jeg, tror det blir knelang på meg. Kjøpte en fin i sommer, men frykter det er for mye hvitt i den. Hadde ikke gjort meg noe om en gjest hadde på den i mitt bryllup, men vet jo aldri med disse brudene ;)

Er vanskelig å finne lange kjoler ja, så spørs om jeg må gi opp å gå for knelang jeg også. Hvis jeg ikke klarer å være flink og komme ordentlig inn i den jeg har da;)

Eg skulle jo egentlig følge med i bloggen din. Det fungerte vel ikkje så bra. Kremt....

¤Skjerpings¤ Skal prøve å følge med her i stedet. Så gøy med prøving! Tenker på baby eg også.

Prøving er spennende. Men vi kaller det ikke det egentlig...Vi har bare sluttet med prevensjon :tunge1: Høres ikke så skummelt ut da ;)

Skrevet

Så fint at kjolen passet, alltid morsomt når man passer i "gamle" ting" :biggrin:

Jasså, dere har sluttet på prevensjonen? :lur: Spennende, spennende tider ... ;)

Du, den bloggen din ... Er det en ny blogg her, eller er det den gamle? Uansett, kunne jeg få tilgang? :sjenert:

Skrevet

Er den gamle bloggen. Tror da du har tilgang, men skal sjekke :)

Skrevet
Er den gamle bloggen. Tror da du har tilgang, men skal sjekke :)

Jepp, jeg fant ut det ... :sjenert:

;)

Skrevet

Så bra :)

Denne mandagen har gått i ett. Nok å gjøre for tida ja.

Har vært et nydelig vær, så litt kjedelig å ikke kunne være ute å nyte det da. Men det kommer vel flere dager som denne ;)

Skrevet

Trente i dag. Rolig økt, siden kroppen fortsatt ikke er i toppform. Men godt å røre på seg, og verdens beste samvittighet etterpå:)

Resten av uka ser slik ut

tirsdag:jobb, spilling

onsdag:jobb, trene

torsdag:jobb, trene, pakke

fredag: jobb, reise til mannen :)

lørdag: konsert, fest

søndag: reise tilbake :(

Snaaart kan vi se slutten på reisinga.

Det blir fantastisk godt.

Dere som har deres kjære sammen med dere hele tiden er så utrolig heldige. Tenk å få sløve sammen en vanlig ettermiddag, legge seg sammen hver kveld, diskutere middagsforslag,handle mat,sitte i sofaen med hver sin pc,gå tur,trene sammen +++++

*drømme*

Gjest faerytale
Skrevet

Heldigvis er det ikke så lenge til dere slipper reisingen! :) Jeg beundrer pågangsmotet deres - jeg hadde ikke klart å holde på slik så lenge som dere har! Men nå er det heldigvis ikke lenge igjen så kan dere bo sammen :nigo:

Også er det kjempespennende at dere har sluttet med prevensjon! :strix:

Skrevet

Har hatt ei super helg sammen med mannen. Nydelig vårvær. Nesten sommer jo.

Hodepine etter jobb i dag, så trening utgikk. Lei av å være i dårlig form.

Skrevet

Godt du har hatt ei fin helg, i nydelig vårvær! :strix:

Synes godt det fine været kan fortsette nå jeg, altså! ;)

Skrevet

Er forresten nytt innlegg i bloggen.

Skrevet

Hvordan ble det med vaksineringen din? Blir det en bedre vår enn før?

Skrevet

Jeg merker ikke noe foreløpig, men vet ikke helt om pollensesongen er i gang her. Pollenvarslinga sier moderat spredning i Trøndelag nå.

Men som sagt,jeg merker foreløpig ingenting. Jeg tar ikke medisiner for tida heller. Og noen på jobb sier at de merker det, så da er jeg vel blant de heldige som vaksinen fungerer på? Det vil i så fall være fantastisk godt.

Skrevet

Et par nye innlegg i bloggen. Blir glad for kommentarer:)

Skrevet

Ja, jeg vet.

Skulle kommet opp på mine innlegg. Hvis jeg ikke skriver der på ei stund, så husker jeg ikke å sjekke bloggene som er der.

Sol her i dag :)

Gikk så tidlig jeg kunne fra jobb. Laget wok til middag, og satt på verandaen og leste bok i sola etterpå. Og jeg klarte å sovne i stolen, så jeg fant sofaen i stedet. Sov kjempetungt i et par timer.

Hvor er energien min for tida?

Har pakket nå. Lang helg sammen med mannen :)

Skrevet

Har hatt ei fantastisk fin helg! :)

Savner å ha en dato å telle ned til, slik at jeg vet at _da_ skal vi bo sammen. Men verden er visst ikke så enkel. Jaja, 7 uker til jeg har ferie, og da kan vi i hvert fall være på samme sted.

Må vel finne senga i kveld også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...