Gå til innhold

fruvas dager

SallyBrown

Anbefalte innlegg

Prøver meg med ei dagbok igjen jeg, og håper noen vil følge med :)

Nå er jeg oppe litt for sent, som vanlig. Er ikke flink til å komme meg i seng altså...Er jo så godt å sitte oppe. Sløve,prate og lese på nettet.

Er veldig mye å gjøre på jobb for tiden, så jeg er fryktelig sliten. Men håper det blir bedre neste uke. Planen er i hvert fall å få gjort unna alt denne uka. I mitt neste liv skal jeg velge meg et yrke som er en 8-4 jobb, der jeg slipper å tenke jobb utenom :tunge1:

Endret av fruva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg likevel sitter her, så kan jeg jo si litt om meg selv, hvis noen skulle stikke innom :)

Er 25 år. Gift, men pga jobb er jeg mye borte fra mannen min, men forhåpentligvis blir det ordning på det snart :)

Er veldig familiekjær. Elsker å være sammen med tantebarna mine, og er ikke så rent lite babysyk for tiden. Så kan allerede nå advare dere med at det sikkert blir litt prat om det.

Er i det siste blitt interessert i interiør, og leser side opp og ned om temaet. Studerer bilder og elsker oppussingsprogrammer. Gleder meg til å ha ei leilighet eller et hus å innrede ja.

Musikk er en annen stor interesse. Veldig dårlig oppdatert på ny musikk da, men det finnes da mye fint fra før ;)

Ellers så vet jeg ikke hva jeg skal si. Dere får spørre om det er noe dere lurer på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på trening etter en fin dag på jobb. Herlig :)

Resten av dagen er det mer jobb som står på planen. Litt å gjøre for tida ja...Menmen, 3 mnd til ferie ;)

Hva har dere gjort i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Jippi, ny dagbok! :danser:

Jeg kom nettopp hjem etter 13 timer på skolen :sjenert: TRØTT! :Gjesp:

Skal du være sammen med mannen i helga da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet noe sånt i dag jeg også. Sliten!

Skal være sammen med mannen ja. Vet ikke helt hvor enda. Jeg håper det blir her, så får jeg brukt søndagen til jobbing ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Grattis med ny dagbok! :biggrin:

Jasså, babyplaner i nærmeste fremtid? :lur:

Interiør er veldig spennende, jeg gleder meg til vi kan innrede en leilighet/hus vi også! :biggrin:

Ny musikk, hva er det? :klø:

:fnise: Jeg er nok litt som deg, jeg har ikke oppdatert meg på musikk på alt for lenge. Alt jeg har på ipoden er fra mange år tilbake, og nå har jeg jo ikke plass til å legge til ny musikk heller, pluss at jeg ikke har tid til å finne ny musikk :roll:

Men musikk må man ha! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

Du kan jo få være interørarkitekt for meg i mellomtiden? Trenger masse tips til enkelte av rommene våre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøk :hoppe:

Knøttet: Står mer om babyting i bloggen ;)

Chica: Kan prate interiør på msn vi da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøk :hoppe:

Knøttet: Står mer om babyting i bloggen ;)

Chica: Kan prate interiør på msn vi da :)

Tror jeg må få knipset bilder av problemrommet, lettere å forklare da... Men vi snakkes nok på MSN vi ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Har hatt ei herlig helg sammen med min kjære. Han hadde en avtale i ettermiddag, så er dessverre dratt allerede :( Forhåpentligvis har vi bare 2-3 mnder igjen av dette tullet.

Stod opp halv 12 i dag. Godt å sove leeeenge. Har spist frokost nå, og skal ut å gå en tur. Resten av dagen skal jeg sitte ved kjøkkenbordet å jobbe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, ville bare inn å legge igjen en liten hilsen.

Må jo prøve å følge litt med på de som skal i gang med prøving!

Moro at vi er flere som er i samme spor.

Lykke til - så håper jeg du snart befinner deg i samme hus som mannen igjen snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med nytt besøk :)

Godt å ha noen å prate med når vi skal i gang med noe så stort ;)

Begynner å se slutten på pendlinga nå. Det skal bli veldig godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uka som kommer er stappfull. Jobb (selvsagt), et par musikkøvelser, et personalmøte på kvelden, forbredelse til ei øvelse neste uke sammen med ei venninne.

Har gått lang tur i dag. Nesten vårlig vær ute :) Ellers så har jeg jobbet en del. Gleder meg til det roer seg litt.

Må vel finne senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det kaldere, men sol fra blå himmel :)

I går gikk jeg faktisk i småsko og vårjakke. Herlig!

Småsko pga gnagsår av turskoene da. Eneste skoene som det ikke kjentes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, faerytale:) Det trengs denne uka, for jeg har jobb til langt over hodet. Tror og håper at det blir bedre neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sooool! :nigo:

Fantastisk fint vær! Synd man må være inne i sånt vær...

Hjemme tidlig i dag. Har spist middag allerede faktisk!

Så nå lurer jeg på hva jeg skal finne på. Skal sløve litt, også spørs det om det blir litt jobbing. Burde trent, men glemte bagen på jobb, og orker ikke gå den omveien :sjenert: I kveld skal jeg besøke ei venninne. Det blir kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går dagene i ett, så noen dager siden sist jeg var her...

Helga har stort sett bare vært sløving. Har hengt sammen med ei ny venninne. Veldig koselig:) Tror denne våren blir bra :)

I dag har jeg gått tur, jobbet litt og sløvet masse.

Må vel innse at helga er over, og at det er på tide å sove.

natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...