Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Syns jeg hvertfall. Har allerede kjøpt min, men klarer ikke slutte med å titte på kjolene. En av brukerne her inne har valgt seg kjolen på åpningssiden, men de er jo så nydelige de andre også. Både korte og lange. Ta en titt da vel: http://www.cymbelineusa.com/index.htm
Gjest Cupcakes Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Helt enig! Er så mye fint og forskjellig der ute av både kjoler og diverse tilbehør titter sikkert en time hver dag på diverse sider med kjoler og noen av de aller fineste som virkelig utmerker seg limer jeg inn i et eget "drømme" dokument :rødme:
latte Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Har også kjøpt kjole..( i desember) og ser enda på kjoler... Enig, myyyye fint
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Kall meg pietistisk, men jeg hadde aldri gått med noen av de kjolene i mitt bryllup. De var litt sånn "se-stjernenes-mest-sexy-kjoler" etter en hvilken som helst prisutdeling. Virker det ikke rart om bruden "byr seg frem"?
Gjest Gjest_miriam_* Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Kall meg pietistisk, men jeg hadde aldri gått med noen av de kjolene i mitt bryllup. De var litt sånn "se-stjernenes-mest-sexy-kjoler" etter en hvilken som helst prisutdeling. Virker det ikke rart om bruden "byr seg frem"? Ja, da kaller jeg deg pietistisk, for de kjolene var da nyydelige :D Ser absolutt ikke noe "galt" med å gå med en slik kjole i bryllupet sitt? Var de noe særlig mer "by-seg-frem" enn andre kjoler da? Takk for linken, for jeg ville absolutt gått med en slik kjole i mitt bryllup
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Hvis en er skapt slik at man ser fin ut i en slik, ser jeg ikke hvorfor de skulle være mer "tøytete" i en slik contra en mer tradisjonell. Jeg hadde vært overlykkelig hvis jeg kunne velge en av dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå