Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Hvordan kommer man seg inn på toalettet? For ikke snakke om hvordan man får benyttet det? På min kjole er det sydd et blått bånd som skal brukes til å knyte opp skjørtet bak slik at man slipper og sope den rundt. Men sløret er laaangt, og gjør man med det? Snurrer det rundt armen?
Gjest Eurodice Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Hvordan kommer man seg inn på toalettet? For ikke snakke om hvordan man får benyttet det? På min kjole er det sydd et blått bånd som skal brukes til å knyte opp skjørtet bak slik at man slipper og sope den rundt. Men sløret er laaangt, og gjør man med det? Snurrer det rundt armen? Her er det neppe annet å gjøre enn å ha med seg en medhjelper som holder det hele oppe til du har gjort det du skal ;-). Det nytter ikke å være sjenert i slike sammenhenger.
Gjest Papirkurven Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Jepp, snurr sløret rundt armen, brett opp ermene og brett kjolen over hodet. Det var det de gjorde i middelalderen. Evnt. ta med deg forloveren
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Jeg mistenker at det kan bli noen lystige toalettbesøk!
Jade Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Hjelp! Håper lokalet vårt har handicap-toalett :O Pumpe meg skal jeg også... :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå