Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nokon prøvd Mary Kay sine produkt? Då tenker eg mest på pudderet..

Det pudderet eg har vurdert å kjøpe er: Mary Kay® Mineral Sheer Pressed Powder Beige 1

Får ikkje lagt ut link til det pågrunn av at ein må vere innlogga for å sjå det.

Takk for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg bruker det i den fargen og er kjempefornøyd! Kjøpte det første gang i høst, brukt det omtrent hver dag, og det har vart helt til nå, så det er drøyt. Slipper blank hud og man føler at huden får puste gjennom det.

Sitter faktisk å søker etter hvor på nett jeg kan kjøpe det billigst, hvilken pris har du funnet det til, og hvor?

Gjest Dokka
Skrevet

Hei. Mary Kay har kjempebra produkter, men kjøp for all del IKKE gjennom konsulenter. De tar mange ganger prisen av det en kan kjøpe for på nett. Jeg bestiller fra touchofpinkcosmetics.com. Rask levering og har alltid fått med vareprøver og div. effekter.

Skrevet
Har nokon prøvd Mary Kay sine produkt? Då tenker eg mest på pudderet..

Det pudderet eg har vurdert å kjøpe er: Mary Kay® Mineral Sheer Pressed Powder Beige 1

Får ikkje lagt ut link til det pågrunn av at ein må vere innlogga for å sjå det.

Takk for alle svar!

Hei

Jeg jobber som Mary Kay konsulent og vil virkelig anbefale deg det pudderet.

Men fargen du kan ha er forskjellig. Er du lys eller mørk i huden. Er du lys ville jeg fått for fargen ivory.

Gjest Gjest_Kari_*
Skrevet
Hei! Jeg bruker det i den fargen og er kjempefornøyd! Kjøpte det første gang i høst, brukt det omtrent hver dag, og det har vart helt til nå, så det er drøyt. Slipper blank hud og man føler at huden får puste gjennom det.

Sitter faktisk å søker etter hvor på nett jeg kan kjøpe det billigst, hvilken pris har du funnet det til, og hvor?

Jeg ville absolutt ikke kjøpt det på pinkcosmetic, for det er ofte du får varer som er utgått på dato. Dette er produkter som selges fra tidligere konsulenter.

Og nå er det en ny regel, at du får toll på varene uansett. Du får ikke sendt det som gave lenger, og den siden er ulovlig.

Bedre å få deg en personlig konsulent, hvor du vil få den oppfølging du trenger og riktige varer til din hud.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg ville absolutt ikke kjøpt det på pinkcosmetic, for det er ofte du får varer som er utgått på dato. Dette er produkter som selges fra tidligere konsulenter.

Og nå er det en ny regel, at du får toll på varene uansett. Du får ikke sendt det som gave lenger, og den siden er ulovlig.

Bedre å få deg en personlig konsulent, hvor du vil få den oppfølging du trenger og riktige varer til din hud.

Ja, særlig.... Varene fra touchofpink er absolutt ikke gamle varer. Jeg betalte 350 kroner for dagkremen hos konsulent. Bestiller den nå for kr. 75,- God holdbarhetsdato.

Skrevet

nja.... NOEN av produktene på denne siden er gamle, men det er jo bare å passe på hva du bestiller! hvis du f.eks kjøper mineralsminken, er du ganske safe, da den er ganske ny. har imidlertid hørt at noen har fått brukte produkter,men syns det er verdt å ta den sjansen,når det er så mye billigere!

og det er bare tull at du uansett må betale toll... kosmetikk er tollfritt, men kjøper du for OVER 200,må du betale MVA.

har også tidligere hørt at siden er ulovlig (da det ikke er lov å selge MK sine produkter over nett), men da tror jeg nok den hadde blitt stengt for lenge siden...

ellers ville jeg ha sjekket QXL.no, der dukker det ofte opp MK produkter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...