Gå til innhold

Nyhet som skal stanse hudaldring

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_grønn_*
Skrevet

Hørte på nyhetene at det i flere år har blitt forsket på et nytt produkt som skal stanse hudaldring. De kalte det en sensasjon. Var ampuller man smører på som en tynn film utenpå huden som gjør noe med enzymene man får for mye av når man kommer opp i 30 årene, de som gjør at man får rynker. Da skulle man altså bli helt rynkefri. De sa personer i 80 årene de hadde prøvd dette på fikk hud som en 20 åring. Og at mange hollywoodstjerner bruker det, brad pitt, nicole kidman osv.. Og nå i januar i år, ble produktet kjent. Men jeg husker ikke navnet! Noen her som vet?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes ut som 100 % svada i mitt hode.

Skrevet (endret)
Det var sikkert solkrem :wink:

:ler: Kanskje det

Utrolig at så alt for få skjønner hva solkrem er godt for. Vet av mange som sier tåpelige ting som "solkrem bruker jeg selvsagt ikke, jeg prøver da tross alt å bli brun !!" Joda flott å være brun, men sikkert enda flottere å se ut som om en er 60 år i en alder av 30 :fnise:

Endret av Kiyo
Gjest Gjest
Skrevet

soling står for 75 prosent av rynkene,

bruk solkrem hele året.

Skrevet
soling står for 75 prosent av rynkene,

bruk solkrem hele året.

90%

Gjest Gjest
Skrevet
90%

Leste at Elisabeth Fritzl visstnok skulle ha hud som en 16 åring etter oppholdet i "kjelleren" til faren. Sier litt om hvor mye skade solen gjør.

Skrevet
Hørte på nyhetene at det i flere år har blitt forsket på et nytt produkt som skal stanse hudaldring. De kalte det en sensasjon. Var ampuller man smører på som en tynn film utenpå huden som gjør noe med enzymene man får for mye av når man kommer opp i 30 årene, de som gjør at man får rynker. Da skulle man altså bli helt rynkefri. De sa personer i 80 årene de hadde prøvd dette på fikk hud som en 20 åring. Og at mange hollywoodstjerner bruker det, brad pitt, nicole kidman osv.. Og nå i januar i år, ble produktet kjent. Men jeg husker ikke navnet! Noen her som vet?

Dette høres like fantastisk ut som alle produktene til Tv-shop..

• 3 uker senere...
Skrevet

tråden er ryddet, se reglerne

/Furstina (mod)

Gjest sille
Skrevet

tru face essence ultra. Fra Nuskin

• 2 måneder senere...
Skrevet

www.rynkefri.gpnworld.com

Dette funker, heter true face essens ultra(pengene tilbake garanti), og AgeLoc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...