Gjest Gjest_grønn_* Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Hørte på nyhetene at det i flere år har blitt forsket på et nytt produkt som skal stanse hudaldring. De kalte det en sensasjon. Var ampuller man smører på som en tynn film utenpå huden som gjør noe med enzymene man får for mye av når man kommer opp i 30 årene, de som gjør at man får rynker. Da skulle man altså bli helt rynkefri. De sa personer i 80 årene de hadde prøvd dette på fikk hud som en 20 åring. Og at mange hollywoodstjerner bruker det, brad pitt, nicole kidman osv.. Og nå i januar i år, ble produktet kjent. Men jeg husker ikke navnet! Noen her som vet?
Hilde Christina Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Det hørtes ut som 100 % svada i mitt hode.
Kiyo Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 (endret) Det var sikkert solkrem Kanskje det Utrolig at så alt for få skjønner hva solkrem er godt for. Vet av mange som sier tåpelige ting som "solkrem bruker jeg selvsagt ikke, jeg prøver da tross alt å bli brun !!" Joda flott å være brun, men sikkert enda flottere å se ut som om en er 60 år i en alder av 30 Endret 18. mars 2009 av Kiyo
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 soling står for 75 prosent av rynkene, bruk solkrem hele året.
Hilde Christina Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 soling står for 75 prosent av rynkene, bruk solkrem hele året. 90%
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #7 Skrevet 18. mars 2009 90% Leste at Elisabeth Fritzl visstnok skulle ha hud som en 16 åring etter oppholdet i "kjelleren" til faren. Sier litt om hvor mye skade solen gjør.
Lancelot Skrevet 18. mars 2009 #8 Skrevet 18. mars 2009 Hørte på nyhetene at det i flere år har blitt forsket på et nytt produkt som skal stanse hudaldring. De kalte det en sensasjon. Var ampuller man smører på som en tynn film utenpå huden som gjør noe med enzymene man får for mye av når man kommer opp i 30 årene, de som gjør at man får rynker. Da skulle man altså bli helt rynkefri. De sa personer i 80 årene de hadde prøvd dette på fikk hud som en 20 åring. Og at mange hollywoodstjerner bruker det, brad pitt, nicole kidman osv.. Og nå i januar i år, ble produktet kjent. Men jeg husker ikke navnet! Noen her som vet? Dette høres like fantastisk ut som alle produktene til Tv-shop..
Furstina Skrevet 3. april 2009 #9 Skrevet 3. april 2009 tråden er ryddet, se reglerne /Furstina (mod)
Gjest sille Skrevet 3. april 2009 #10 Skrevet 3. april 2009 Hørte på nyhetene at det i flere år har blitt forsket på et nytt produkt som skal stanse hudaldring. De kalte det en sensasjon. Var ampuller man smører på som en tynn film utenpå huden som gjør noe med enzymene man får for mye av når man kommer opp i 30 årene, de som gjør at man får rynker. Da skulle man altså bli helt rynkefri. De sa personer i 80 årene de hadde prøvd dette på fikk hud som en 20 åring. Og at mange hollywoodstjerner bruker det, brad pitt, nicole kidman osv.. Og nå i januar i år, ble produktet kjent. Men jeg husker ikke navnet! Noen her som vet? tru face essence ultra. Fra Nuskin
Gjest Elfy Skrevet 4. juni 2009 #11 Skrevet 4. juni 2009 www.rynkefri.gpnworld.com Dette funker, heter true face essens ultra(pengene tilbake garanti), og AgeLoc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå