Gå til innhold

truse av typen turn-on/off

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan trusa ødelegge hele opplegget? ja faktisk, skikkelig slapstick-truse som ikke sitter er helt turn-off for meg,typen som ligger i slappe folder bak og er for høy foran er skrekkeksempel!

Farge/mønster har også mye å si, men passform er selvsagt viktigst.

Alle enige?Hvilke er hottest? og hvilke er nottest?

Min favoritt er varm-rosa string, kanskje ikke så kreativt, men alltid fristende innhold!!

Videoannonse
Annonse
Gjest virvelvind
Skrevet

Nå er jeg jente da, men jeg kan jo svare likevell^^

Jeg bruker for det første aldri string, jeg synes det er å be om å få sopp, den er ekkel å langt oppi rumpa og jeg føler meg ikke hygienisk.

Det eneste undertøyet jeg føler meg sexy i er hotpants.

http://www.erohuset.com/xcart/product.php?...&bestseller <---Slike.

Men det trenger ikke være blonder, gjerne mykere stoff så lenge de sitter fint :)

Gjest Gjest
Skrevet

Trusa er veldig viktig, men musa er viktigere.

Skrevet

Er jente jeg også, men svarer likevel. :)

Jeg synes undertøyet er viktig, og jeg føler meg mye bedre når jeg har på flott undertøy. Bruker utelukkende matchende undertøy, hvis jeg ikke går uten BH/overdel, da kan jeg variere trusene mer. Bruker string, hipsters og hotpants - synes det er finest! Aldri type ordentlige truser/tai/hva det nå enn heter!

Har noen favoritter til hvert sitt bruk; lys rosa, lav string med "rysjer" bak, sort lakk-string, sort, enkel og glatt string, grå blonde-hipsters.

Litt av et emne å diskutere, men :P

Skrevet

Undertøyet er viktig, både på kvinner og menn.

Selv foretrekker jeg å se sexy ut under hver eneste dag. Hipstere og string går vel igjen.

Ikke noen skikkelig truser her i gården...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...