Lyon Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Kan trusa ødelegge hele opplegget? ja faktisk, skikkelig slapstick-truse som ikke sitter er helt turn-off for meg,typen som ligger i slappe folder bak og er for høy foran er skrekkeksempel! Farge/mønster har også mye å si, men passform er selvsagt viktigst. Alle enige?Hvilke er hottest? og hvilke er nottest? Min favoritt er varm-rosa string, kanskje ikke så kreativt, men alltid fristende innhold!!
Gjest virvelvind Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Nå er jeg jente da, men jeg kan jo svare likevell^^ Jeg bruker for det første aldri string, jeg synes det er å be om å få sopp, den er ekkel å langt oppi rumpa og jeg føler meg ikke hygienisk. Det eneste undertøyet jeg føler meg sexy i er hotpants. http://www.erohuset.com/xcart/product.php?...&bestseller <---Slike. Men det trenger ikke være blonder, gjerne mykere stoff så lenge de sitter fint
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Trusa er veldig viktig, men musa er viktigere.
FantasDick Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Er jente jeg også, men svarer likevel. Jeg synes undertøyet er viktig, og jeg føler meg mye bedre når jeg har på flott undertøy. Bruker utelukkende matchende undertøy, hvis jeg ikke går uten BH/overdel, da kan jeg variere trusene mer. Bruker string, hipsters og hotpants - synes det er finest! Aldri type ordentlige truser/tai/hva det nå enn heter! Har noen favoritter til hvert sitt bruk; lys rosa, lav string med "rysjer" bak, sort lakk-string, sort, enkel og glatt string, grå blonde-hipsters. Litt av et emne å diskutere, men
Ethereal Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Undertøyet er viktig, både på kvinner og menn. Selv foretrekker jeg å se sexy ut under hver eneste dag. Hipstere og string går vel igjen. Ikke noen skikkelig truser her i gården...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå