Gå til innhold

farge på sko?

Gjest Wrangler

Anbefalte innlegg

Gjest Wrangler

Jeg skal ha denne kjolen til mitt bryllup om drøyt tre uker (!).

http://www.coast-stores.com/pws/ProductDet...ctID=2224652606

Har lett etter fine hvite sko, men ikke pokker om jeg finner!

Temafarger for bryllupet er hvitt, grønt og litt svart. (om dette skulle ha betydning i det hele tatt)

Kan jeg ha svarte sko til kjolen??? Eller blir det bare totalt feil?? Er jo tross alt bryllup... Men er ikke så enkelt å finne fine hvite sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SmallTalk

Hva med noen lyst sølvfargede sko? Eller grønne som matcher "beltet" på kjolen?

Svarte sko kan gå, men ser for meg at det kan bli litt hard fargekontrast.

Endret av SmallTalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wrangler

Strømper har jeg ikke tenkt på, hehe! Tenke det får komme etter at sko er kjøpt inn.

Vurderer også grønne sko, men finner ikke det heller.

Sølv er uaktuellt.

Enig i at svarte sko blir litt hardt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wrangler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med Smalltalk. Enten sølvsko eller samme farge som det båndet rundt livet på kjolen. Ellers kan jo beige passe (samme farge som blomsten).

Svarte sko til den kjolen blir ikke pent, uansett hvordan skoen ser ut mener nok jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wrangler

Så beige sko går altså? Har seriøste problemer med å finne sko som er hvite OG fine. (lakk ser så skrekkelig tacky ut)

Tenkte jeg MÅTTE ha sko i samme nyanse som kjolen, men det er jo forsåvidt med masse tyll og stoff, slik at det blir masse nyanser etter som folder, lys, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: nydelig kjole! Jeg har sett den i virkeligheten, og jeg tenkte at den kunne være morsom å gifte seg i.

Når det gjelder sko, ville jeg selv ha valgt sølvsko, men jeg ser at det er uaktuelt. Da ville jeg gått for en grånyanse. Evt. noe som bryter helt, som røde sko, men det er mulig du ikke vil ha for mye fokus på føttene den dagen. Svarte sko syns jeg også blir litt kjedelig og hardt i denne sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wrangler

OK, den eneste aller er enig i er: ikke svarte sko.

Foreslått:

- beige

- sølv

- hvit

- grønn som passer til båndet

- eventuelt andre farger, feks rødt.

Rødt har jeg vurdert - for det har jeg fra før! :ler: Og de er fine og gode å gå i.

Men nå skal jeg ha smykke i femtitalls-stil, naturperler,og grønne jadestener i mellom... Så det kan bli litt krasj.

Derfor tenkte jeg stilen litt glamorøs femti-tall filmsjerne aktig... Prinsesse for en dag :sjenert:. (kjolen får nemlig et helt annet uttrykk på min kropp nemlig, har timeglass fasong, bare litt større enn ønskelig fra min sider - men altså masse pupper og lår og smal midje)

Og tenkte bolero eller sjal/stola rundt skuldrene. Noe nett noe.

skakke værra lett nei!! ;)

BTW: TUSEN TAKK FOR GODE RÅD OG INNSPILL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SmallTalk

Jeg synes pelscapen var fin jeg :) Den andre tror jeg kanskje blir litt for stiv i forhold til kjolen din. Men egentlig tror jeg kanskje at det hadde vært finest med et sjal ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Wrangler

Pels er stilig da. Fake mener jeg selvfølgelig. Men tenker at pels er et urolig materiale og det samme er kjolen. Masse tyllgreier på brystet og rundt livet. Derfor jeg tenker at noen stilrent vil være bedre.

Aller best er jo å faktisk prøve på ulike ting....

Har prøvd med sjal for det var det jeg tenkte først, men knytet den til bolero og det ble enda finere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt å si det da jeg skrev innlegget mitt tidligere her i dag, men kjolen din så helt nydelig ut, ja! :) Syns også den pelscapen så nydelig ut til, men det er kanskje vanskelig å si hvordan det blir før du faktisk har prøvd det.. Den boleroen syns jeg derimot virket for stiv til den kjolen, ja.

Siden den capen er i pels så tror jeg egentlig at det kan gå, selv om det kanskje blir to litt urolige ting som du sier..

Så utrolig spennende at du skal gifte deg foresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk
Pels er stilig da. Fake mener jeg selvfølgelig. Men tenker at pels er et urolig materiale og det samme er kjolen. Masse tyllgreier på brystet og rundt livet. Derfor jeg tenker at noen stilrent vil være bedre.

Aller best er jo å faktisk prøve på ulike ting....

Har prøvd med sjal for det var det jeg tenkte først, men knytet den til bolero og det ble enda finere!

Det alle beste er å prøve ja. :)

Stilrent kan kanskje passe best, men jeg tror at jeg hadde unngått de aller stiveste/tyngste stoffene i og med at kjolen er så fin og luftig i stoffet. En stilren cape i et litt lettere stoff hadde kanskje passet bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...