hysteria Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Jeg kjøpte Speedo-briller og tenkte at nå skulle det bli fart på svømminga igjen.. Men det tar inn vann! Jeg har selvfølgelig prøvd å stramme de o.s.v.. men de tar fortsatt inn vann. Veldig irriterende. Noen som har noen tips?
hysteria Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. mars 2009 Jeg kjøpte Speedo-briller og tenkte at nå skulle det bli fart på svømminga igjen.. Men det tar inn vann! Jeg har selvfølgelig prøvd å stramme de o.s.v.. men de tar fortsatt inn vann. Veldig irriterende. Noen som har noen tips?
Aurela Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Noen (sånne som meg) som har smalt ansik vil uansett slit med svømmebriller og svømmemasker. Som liten var jeg mye i og under vann og har prøvd MANGE masker og briller. Konklusjonen min er at de billigst ikke funker på meg (må ha litt kvalitet) og at jeg må prøve gjerne to eller tre forskjellige produkter før noe sitter. Kanskje ikke svaret du ville ha, men sånn er det for meg.. Kanskje de rett og slett ikke passer? Kanskje du kan spørre svømmehallen om du kan prøve noen av de gjenglemte brillene og se om det er noen modeller som passer? Kanskje du tilogmed kan kjøpe den brillen om den har vært der lenge, så kan du jo levere inn dine til denne kassen (om de er så snille å gir deg lov da )
hysteria Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2009 Hmm..men de passer jo, sånn egentlig. Er bare det ene øyet som tar inn vann. Det virker bare som det er noe galt med teknologien..hehe..selvfølgelig ikke noe galt med meg. Men de var dyre! Arrrgh.. Men takk for tipset! Jeg skal gi de en sjanse til nå, da...
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Synes å huske fra min barndom at vi vætet kanten rundt brillen for å få den til å sitte ordentlig. Men det hjelper selvfølgelig ikke hvis det er noe galt med brillen.
øyenstikker Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Synes å huske fra min barndom at vi vætet kanten rundt brillen for å få den til å sitte ordentlig. Men det hjelper selvfølgelig ikke hvis det er noe galt med brillen. Jeg var aktiv smømmer i 8 år. De beste svømmebrillene, er de UTEN gummikant rundt! Speedo sine koster under 100 kr. Når du tar dem på, dypp dem i bassenget først, og klem dem på plass rundt øyet. Jeg vet at de som ikke har brukt slike, syns de ser vonde ut, men de er de beste. Er en grunn til at sportsvømmere bruker de:-)
hysteria Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2009 Jah, Øyenstikker! Har kjøpt slike nå! Swedish Googles fra Speedo. Funker som en drøm! Takk!
Kirby Skrevet 24. mai 2009 #8 Skrevet 24. mai 2009 Jeg har et liknende problem; mine tar ikke inn vann, men de blir liksom fulle av dogg, ser ikke vannet klart etter bare to-tre lengder. Hva skyldes det?
-Carrie Skrevet 24. mai 2009 #9 Skrevet 24. mai 2009 Jeg har et liknende problem; mine tar ikke inn vann, men de blir liksom fulle av dogg, ser ikke vannet klart etter bare to-tre lengder. Hva skyldes det? Spytt i glasset og gni det inne før du drar i bassenget. Det høres ekkelt ut, men det funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå