Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

hvor kan jeg legge ut en 'ønskes kjøpt' annonse for brukt brudeslør? Og som blir lest av folk også?

(har sett et i brudebutikk, men synes det var alt for dyrt å bruke 1800kr på et slør)

Jeg har sett på Finn, men jeg klarer ikke å finne et akkurat som jeg ønsker- uten at det følger med i en hel pakke med kjole, sko etc.

Noen som har tips til hvor jeg bør henvende meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei,

hvor kan jeg legge ut en 'ønskes kjøpt' annonse for brukt brudeslør? Og som blir lest av folk også?

(har sett et i brudebutikk, men synes det var alt for dyrt å bruke 1800kr på et slør)

Jeg har sett på Finn, men jeg klarer ikke å finne et akkurat som jeg ønsker- uten at det følger med i en hel pakke med kjole, sko etc.

Ville prøvd meg på ebay har nylig kjøpt ett slkør til 200 kr og hørt om mange som har vært fornøyde med sløret sitt. Noen har nok ikke det, men kjøpte da ett nytt og man sparer jo så mye! Kjøpte tiare til 150 og er kjempefornøyd, helt nydelig og underskjørt til ca 200... sparer mye!!

Skrevet
Ville prøvd meg på ebay har nylig kjøpt ett slkør til 200 kr og hørt om mange som har vært fornøyde med sløret sitt. Noen har nok ikke det, men kjøpte da ett nytt og man sparer jo så mye! Kjøpte tiare til 150 og er kjempefornøyd, helt nydelig og underskjørt til ca 200... sparer mye!!

signerer denne!

eg kjøpte mitt på ebay for 203kr. og det var inkl. frakt!

masse å finne der...og god kvalitet :)

Skrevet
signerer denne!

eg kjøpte mitt på ebay for 203kr. og det var inkl. frakt!

masse å finne der...og god kvalitet :)

Hei,

jeg har forsøkt ebay ja - jeg fant et som var samme type, og fikk det til 5 dollar eller noe sånt, men det var desverre ikke så fint som jeg hadde håpet på.

Helt klart dårligere kvalitet enn det jeg fant i butikken. Men kanskje jeg kjøpte et for 'billig' på ebay? Er det mulig å finne slør av ordentlig kvalitet til rimelig pris?

Skrevet
Hei,

Hei!Jeg har et. Det er i ivory,med en enkel gullkant helt ytterst. Send meg en PM hvis det er lignende det du vil ha :)

Skrevet

Jeg har også et, helt nytt, ivory med bare en tynn kant liksom rundt, i albuelengde. Send en pm om du er intr, skal få det for 100 + porto :-)

Skrevet
Hei,

jeg har forsøkt ebay ja - jeg fant et som var samme type, og fikk det til 5 dollar eller noe sånt, men det var desverre ikke så fint som jeg hadde håpet på.

Helt klart dårligere kvalitet enn det jeg fant i butikken. Men kanskje jeg kjøpte et for 'billig' på ebay? Er det mulig å finne slør av ordentlig kvalitet til rimelig pris?

oi kjipt det da....hmmm mitt var jo like god kvalitet som det eg hadde prøvd i brudesalongen. men man kan alltid være uheldig :(

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skal bestille fra Somaras.no. Der er det masse fine slør til en pris som ikke er ille :).

Med mindre noen har dårlige erfaringer derfra da??

Skrevet
Jeg skal bestille fra Somaras.no. Der er det masse fine slør til en pris som ikke er ille :).

Med mindre noen har dårlige erfaringer derfra da??

så flott med mange svar og forslag!

Det jeg leter etter er et 1-lags - fotsidt, hvit kant og med 'diamanter' i.

Jeg tok en kjapp titt på somaras.no, og det ser ut som om jeg skal finne det jeg leter etter der! Dersom noen andre har kjøpt derifra kom gjerne med erfaringer!

Skrevet

Jeg har bestilt fra somaras, ikke slør, men en sånn sjelevarmer. Den var veldig fin og jeg er veldig fornøyd, fikk den raskt i posten også. Men dama er litt spesiell, bare så dere er klar over det :ler:

Skrevet

Kjøpte et (kort) slør i dag til 450 i brudesalong, så ikke alle er like dyre.

Skrevet

jeg kjøpte både kjole og slør fra somaras da jeg giftet meg.

Veldig fornøyd med både kjole og slør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...