Gjest Gjest_Klara_* Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Hei! Jeg lurer på litt om hva andre har gjort eller tenker om dette: Om en har holdt på en, ligget sammen og egentlig vært så godt som kjærester, men ikke blitt sammen med mannen fordi en er usikker på følelsene sine, og samtidig har holdt på med andre som en var usikker på følelsene sine til er dette ok? Mener da alt fra å date andre gutter en er intressert i til å også rote rundt og ligge med dem... Om en i en god tid senere blir sammen med samme person, bør en da være ærlig om at en holdt på med flere i samme periode som en holdt på med han selv om en var helt klar på at en ikke var sammen? Jeg mener, en bør jo være ærlig, men hva om han ikke takler det? Har jeg egentlig vært utro, og er uærlig eller er dette noe jeg bør holde for meg selv? Hva om vi blir sammen lenge, bør jeg da si det senere eller skulle jeg da ha sagt det med engang? Jeg er veldig forelsket i gutten det gjelder, og han har alltid vært veldig forelsket i meg, men jeg har ikke vært helt sikker før nå i det siste før vi ble sammen og hadde følelser for andre, spesielt en annen, og var derfor usikker, men jeg sa aldri noe om dette til han. Tenker litt på om dette kan oppfattes som utroskap og uærlighet fra min side...?
Piper Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Jeg mener man skal være ærlig fra begynnelsen av,sånn at alle parter får vite at man holderpåmed flere på en gang. Selv om du ikke har vært utro, er det kanskje enkelte som kan føle det slik. Og du har jo på en måte vært uærlig, for du har ikke sagt til han at du holdt på med andre samtidig. Jeg hadde nok ikke fortalt det nå, for jeg ser ikke at det er en opplysing han behøver å vite nå.
Gjest Gjest_Klara_* Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Jeg mener man skal være ærlig fra begynnelsen av,sånn at alle parter får vite at man holderpåmed flere på en gang. Selv om du ikke har vært utro, er det kanskje enkelte som kan føle det slik. Og du har jo på en måte vært uærlig, for du har ikke sagt til han at du holdt på med andre samtidig. Jeg hadde nok ikke fortalt det nå, for jeg ser ikke at det er en opplysing han behøver å vite nå. Litt av grunnen til at jeg spør er at det virker nesten som han vet det... Han spør og graver om akkurat dette og jeg får følelsen av at han kanskje har funnet ut noe eller vet noe... Og hva skjer da om jeg ikke er ærlig og fortsetter og nekte og han egentlig vet...?
Gjest singel lesbe Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Litt av grunnen til at jeg spør er at det virker nesten som han vet det... Han spør og graver om akkurat dette og jeg får følelsen av at han kanskje har funnet ut noe eller vet noe... Og hva skjer da om jeg ikke er ærlig og fortsetter og nekte og han egentlig vet...? Vil anbefale deg å si det. Forklar hvordan du hadde det da, og nå, når du lyver til ham. Jo lenger tid det tar før sannheten kommer frem, desto vanskeligere kan det bli å gjenopprette tilliten.
LitaPia Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Jeg synes du skal være ærlig mot ham, han fortjener å vite sannheten. Ja, jeg mener du har vært utro mot ham.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Har akkurat opplevd det der. Skjønner ikke hvorfor det ikke går an å forholde seg til en person, at man er * så forbanna umoralsk og løsslippen at man må holde på med flere på en gang. Si det til ham, så håper jeg han dumper deg og skjønner egentlig hvem du er. - Jeg var så usikker på mine egne følelser at jeg måtte ligge med tre andre når jeg traff deg. Bullshit!!!!
Gjest Gjest_Klara_* Skrevet 18. mars 2009 #7 Skrevet 18. mars 2009 Jeg synes du skal være ærlig mot ham, han fortjener å vite sannheten. Ja, jeg mener du har vært utro mot ham. Hvordan kan du mene at jeg har vært utro? Vi var ikke sammen, vi var vel mer pulevenner enn noe annet!
Gjest Gjest_Klara_* Skrevet 18. mars 2009 #8 Skrevet 18. mars 2009 Har akkurat opplevd det der. Skjønner ikke hvorfor det ikke går an å forholde seg til en person, at man er * så forbanna umoralsk og løsslippen at man må holde på med flere på en gang. Si det til ham, så håper jeg han dumper deg og skjønner egentlig hvem du er. - Jeg var så usikker på mine egne følelser at jeg måtte ligge med tre andre når jeg traff deg. Bullshit!!!! Jeg holdt ikke på med flere på engang. Vi var kanskje på dealern og holdt på sammen litt som pulevenner og nesten som kjærester, men jeg var helt klar på det hele veien at jeg ikke hadde sikre følelser, og det var derfor vi ikke ble sammen også i første omgang. Det ble faktisk til at jeg sa i fra at vi måtte bryte dette av fordi jeg ikke hadde følelser for han, da brøt vi kontakten en periode og det var etter dette at jeg ble sammen med han. Jeg holdt på med en annen samtidig som vi var på dealern ja, lå med han også. Jeg hadde like mye følelser for han som for han som jeg nå er forelsket i og er sammen med, men jeg sa ikke til dem at de var to. Jeg var faktisk usikker på hvem av dem jeg ville satse på, og jeg kom ikke inn hit for å bli dømt, men fordi jeg lurer på hvordan jeg skal legge dette frem på en gode måte for han, eller om jeg burde legge det frem i det hele tatt?
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #9 Skrevet 18. mars 2009 Hvordan kan du mene at jeg har vært utro? Vi var ikke sammen, vi var vel mer pulevenner enn noe annet! Ehhh...Du sier dere var så godt som kjærester. Du er forelsket i han, du vet han er forelsket i deg. Men nå er dere bare pulevenner? Bestem deg kjære, og slutt å spørre om ting når du ikke vil ha andre svar enn de du selv ønsker.
Gjest Gjest_klara_* Skrevet 18. mars 2009 #10 Skrevet 18. mars 2009 Ehhh...Du sier dere var så godt som kjærester. Du er forelsket i han, du vet han er forelsket i deg. Men nå er dere bare pulevenner? Bestem deg kjære, og slutt å spørre om ting når du ikke vil ha andre svar enn de du selv ønsker. Han var forelsket i meg først, jeg var ikke sikker på om jeg var forelsket i han. Vi var vel nesten som kjærester ja, men vi lå sammen uten å være sammen, så vi var vel nesten som pulevenner ja. Jeg ble ikke forelsket i han før etter at vi hadde brutt kontakten i en periode. Jeg tar gjerne i mot svar, men folk kan jo la vær å basere dem på sine egne frie tolkninger av det jeg sier...
Gjest tveksam Skrevet 18. mars 2009 #11 Skrevet 18. mars 2009 Han var forelsket i meg først, jeg var ikke sikker på om jeg var forelsket i han. Vi var vel nesten som kjærester ja, men vi lå sammen uten å være sammen, så vi var vel nesten som pulevenner ja. Jeg ble ikke forelsket i han før etter at vi hadde brutt kontakten i en periode. Jeg tar gjerne i mot svar, men folk kan jo la vær å basere dem på sine egne frie tolkninger av det jeg sier... hvor gamle er dere?? for min del høres dette helt rart ut.. fortell han/begge sannheten.. han vil nok finne dette ut før eller senere og da er det over og ut.. bedre å gå fram nå og begynne på nytt enn å lyge hele tiden, dette vil spise deg opp hvis du ikke forteller han og dere kommer til diskutere dette i all evighet :D lykke til
Gjest Gjest_hmm_* Skrevet 18. mars 2009 #12 Skrevet 18. mars 2009 hvor gamle er dere?? for min del høres dette helt rart ut.. fortell han/begge sannheten.. han vil nok finne dette ut før eller senere og da er det over og ut.. bedre å gå fram nå og begynne på nytt enn å lyge hele tiden, dette vil spise deg opp hvis du ikke forteller han og dere kommer til diskutere dette i all evighet :D lykke til hmmm... uansett hva du gjør så kommer han til å få vite det.. det lukter ikke noe framtid av dette forholdet for å si det mildt :/
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #13 Skrevet 18. mars 2009 Hvorfor er du i ett forhold når du ikke ønsker å være ærlig mot ett annet menneske? Er da mye bedre å si ting som de er, og forholde seg til det...for konsekvensene kommer opp i dage uansett...er man ærlig så slipper man å gå rundt med den lille gnagende stressfølelsen.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #14 Skrevet 18. mars 2009 Et nytt kapittel i "jeg bare ligger med hvem som helst, jeg er jo tross alt singel, og ingenting betyr noe som helst for min fremtid". Hvis denne gutten var forelsket i deg, så bør du vel åpenbart skjønne at han kanskje ønsket at du skulle falle for en. Er du forelsket i en person så er det vel kanskje slik at det er vanskelig å ikke være fysisk om du får muligheten. Da bør du vel ha respekt både for deg selv og han, og si jeg er bare ute etter en pulevenn fordi puling er fett, og siden du har følelser for meg så får jeg finne meg en som kan bare pule meg og dra. Dermed slipper du å stå til rette for en fyr eller to eller tre eller hvor mange det ble til slutt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå