Gjest Gjest_Bippen_* Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Negler Er det vanlig at tommelneglen er "bred" slik som den på bildet? Mine tommelnegler blir skikkelig krummet (neglene krummer seg som en U), og så vokser de bare rett ut. Kan man få neglen til å bøye seg nedover ved å trykke på den over tid? :-o Hvor lange negler kan man egentlig ha før det blir stygt? <.<
Gjest Gjest_Bippen_* Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Hvordan pleier lange naturlige negler å bli da? :-o
hufsa! Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 De neglene er jo ikke ekte da. Heia,nei sikkert ikke, men vennina mi har slike..misunnlig..Eh..ja!!
Pialill Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Heia,nei sikkert ikke, men vennina mi har slike..misunnlig..Eh..ja!! de vil nok se mer ut som dette: http://farm1.static.flickr.com/135/3272117...30f420c.jpg?v=0
Gjest Gjest_Bippen_* Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Vel. Nå var det vel egentlig noe nærmere denne kurven jeg mente da: Visit My Website Tommelneglen min blir slik når den vokser ut. Og så vokser den rett frem og ikke slik: Visit My Website Er det normalt? Å ha en tommelnegl som kurver seg så mye og som vokser rett frem?
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 Hvis man har mer enn 5 mm på tuppen synes jeg det er stygt og ekkelt. Veldig lange negler minner om klør, dessuten er det utrolig uhygienisk.
Gjest Gjest_Nikki_* Skrevet 20. mars 2009 #8 Skrevet 20. mars 2009 Vel. Nå var det vel egentlig noe nærmere denne kurven jeg mente da: Visit My Website Tommelneglen min blir slik når den vokser ut. Og så vokser den rett frem og ikke slik: Visit My Website Er det normalt? Å ha en tommelnegl som kurver seg så mye og som vokser rett frem? Alle negler er vel forskjellige, så om man har det slik eller slik så er del vel helt normalt. :-) Det er sikkert noen andre som kan svare hvis de vet noe jeg ikke vet. ;-)
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #9 Skrevet 20. mars 2009 Negler Er det vanlig at tommelneglen er "bred" slik som den på bildet? Mine tommelnegler blir skikkelig krummet (neglene krummer seg som en U), og så vokser de bare rett ut. Kan man få neglen til å bøye seg nedover ved å trykke på den over tid? :-o Hvor lange negler kan man egentlig ha før det blir stygt? <.< Jeg synes du bør ta turen til en hudpleier eller neglspesielist, jeg vet ikke hvem som har mest peilig på dette? Uansett, en spesialist av noe slag! Jeg har hørt at fotpleier kan lime en bøyle på tånegler som vokser slik som på bildet du linket til, eller tånegler som konstant er inngrodde. Nesten som en "negleregulering" som du har på så neglen skal få en mer normal fasong. Det er kanskje mulig å få satt en sånn på neglene dine også?
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #10 Skrevet 20. mars 2009 jeg syns ikke det bildet med tommelneglen så normalt ut??!? har aldri sett sånne negler.... det så vondt og ekkelt ut. ville oppsøkt en hudpleiesalong eller noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå