Gå til innhold

Bytte av lysrør

Anbefalte innlegg

Gjest Frøken Tommeltott
Skrevet

Jo, lysrøret på badet hang på siste verset, jeg kjøpte nytt rør, ny plugg og byttet ut. Nå virker ingenting! Noen som har vært borti noe tilsvarende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jo, lysrøret på badet hang på siste verset, jeg kjøpte nytt rør, ny plugg og byttet ut. Nå virker ingenting! Noen som har vært borti noe tilsvarende?

Har du fått satt alt riktig inn igjen? Og har du riktig tenner? Er det feil type er det ikke sikkert du får det til å virke.

Gjest Gjest
Skrevet
Har du fått satt alt riktig inn igjen? Og har du riktig tenner? Er det feil type er det ikke sikkert du får det til å virke.

Alt går inn igjen, men jeg er ikke 100% sikker på tenneren. Jeg har prøvd alle kombinasjoner av gammelt/nytt rør og gammel/ny tenner også.

Skrevet
Alt går inn igjen, men jeg er ikke 100% sikker på tenneren. Jeg har prøvd alle kombinasjoner av gammelt/nytt rør og gammel/ny tenner også.

Sjekk den nye tenneren mot den gamle. På pakningen står det hvilke lysstoffrør den skal gå til. Jeg kjøpte feil tenner - selv om den så helt lik ut, så virket det ikke - før jeg fikk tak i en annen.

Lykke til-

Gjest Gjest
Skrevet

Har du vridd røret? Altså, snu/vri røret den ene veien, slik at det sitter fast. Det er som en slags lås. Dersom du har gjort det, og tenner er av den riktige typen så skal det funke.

Gjest Frøken Tommeltott
Skrevet
Har du vridd røret? Altså, snu/vri røret den ene veien, slik at det sitter fast. Det er som en slags lås. Dersom du har gjort det, og tenner er av den riktige typen så skal det funke.

Der ja! Takk for hjelpen :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...