Gjest Frøken Tommeltott Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Jo, lysrøret på badet hang på siste verset, jeg kjøpte nytt rør, ny plugg og byttet ut. Nå virker ingenting! Noen som har vært borti noe tilsvarende?
Sofie1 Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Jo, lysrøret på badet hang på siste verset, jeg kjøpte nytt rør, ny plugg og byttet ut. Nå virker ingenting! Noen som har vært borti noe tilsvarende? Har du fått satt alt riktig inn igjen? Og har du riktig tenner? Er det feil type er det ikke sikkert du får det til å virke.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Har du fått satt alt riktig inn igjen? Og har du riktig tenner? Er det feil type er det ikke sikkert du får det til å virke. Alt går inn igjen, men jeg er ikke 100% sikker på tenneren. Jeg har prøvd alle kombinasjoner av gammelt/nytt rør og gammel/ny tenner også.
Sofie1 Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Alt går inn igjen, men jeg er ikke 100% sikker på tenneren. Jeg har prøvd alle kombinasjoner av gammelt/nytt rør og gammel/ny tenner også. Sjekk den nye tenneren mot den gamle. På pakningen står det hvilke lysstoffrør den skal gå til. Jeg kjøpte feil tenner - selv om den så helt lik ut, så virket det ikke - før jeg fikk tak i en annen. Lykke til-
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Jo, lysrøret på badet hang på siste verset, jeg kjøpte nytt rør, ny plugg og byttet ut. Nå virker ingenting! Noen som har vært borti noe tilsvarende? Har du vridd røret? Altså, snu/vri røret den ene veien, slik at det sitter fast. Det er som en slags lås. Dersom du har gjort det, og tenner er av den riktige typen så skal det funke.
Gjest Frøken Tommeltott Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 Har du vridd røret? Altså, snu/vri røret den ene veien, slik at det sitter fast. Det er som en slags lås. Dersom du har gjort det, og tenner er av den riktige typen så skal det funke. Der ja! Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå