twilight01 Skrevet 8. mai 2009 #41 Skrevet 8. mai 2009 Jeg synst gutta skal få kose seg med stripping på utdrikkningslaget jeg! Uskyldig morro spør du meg! Men for å slenge spørsmålet tilbake til oss jenter..... ville vi spurt forloveden om det var greit ? Signerer denne. Så lenge alt foregår innenfor rimlighetens grenser, ser jeg ikke noe problem her. Er kanskje litt harry, men om brudgommen har sansen for sånt så hvorfor ikke :-)?
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 8. mai 2009 #42 Skrevet 8. mai 2009 Nå har jeg kun lest siste innlegg ... bruker vanligvis ikke skrive noe da, men nå må jeg. Jeg har jobbet som stripper i mange år. At dere jenter tror at gutta deres bare er ute etter å se er helt, helt feil. Det er SÅ mange som betaler nærsagt hva som helst for litt eller mye mer. Synes dere fremdeles det er greit?? Jeg synes ikke det!!
LindaM Skrevet 8. mai 2009 #43 Skrevet 8. mai 2009 Jeg synes ikke det er greit med stripper i utdrikningslag. Mannen skal faktisk gifte seg! Det er absolutt ikke greit med en fremmed naken dame på fanget til min mann. Hverken på utdrikkningslag, på byen, på fest eller når som helst ellers. Vi er enige om at strippere er uaktuelt i våre utdrikkningslag. Vi har rett og slett ikke behov for at et nakent fremmed menneske skal gni seg oppetter kroppene våre. Og det har ingenting med tillit eller usikkerhet å gjøre. Vi vil bare ikke. Har hørt om flere hendelser i utdrikkningslag der det gikk litt over styr. Selvfølgelig skal gutta spandere "private-dance" på brudgommen! Da er man faktisk alene i et rom.. Jeg nekter å tro at noen damer synes sånt er heeelt greit... Mulig man sier det for å ikke være "kjip". En mann som har et behov for den type underholdning av en fremmed dame, kan umulig være klar for å gifte seg.
GymJenta Skrevet 21. desember 2009 #44 Skrevet 21. desember 2009 Ser ikke problemet. Et ekteskap bør jo være grunnlagt på tillit, det å kunne stole på hverandre. Jeg hadde ikke hatt noe problem med strippere i utdrikningslaget til samboeren, og ikke han med strippere i mitt heller, rett og slett fordi vi begge vet at den vi kommer hjem til er den vi vil være sammen med - og hvertfall ikke bytte bort hverandre mot en dustete hendelse et par dager før bryllupet. Kan man ikke stole på hverandre så til helvete med hele opplegget sier jeg. Men, når det er sagt, følelsene til den du skal være sammen med er jo uansett det viktigste. Så hadde samboeren min blitt såret ville respekten for han kommet først - UANSETT. Så ja, jeg syns det er fint og respektfullt som venn å finne ut hvilke følelser rundt dette brudeparet sitter med. Som god venn vet du kanskje dette alt. Siden du er i tvil så finn det ut. Du vil jo ha en god tone med dem begge i årene som kommer sikkert!
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #45 Skrevet 21. desember 2009 Jeg hadde absolutt spurt bruden, ja!
Gjest Vinterbrud <3 Skrevet 21. desember 2009 #46 Skrevet 21. desember 2009 Sikkert greit å spørre bruden, men hvis jeg skal svare for meg selv så hadde ikke jeg hatt noe problem med det ihvertfall. Ultraharry HELT KLART, men harry kan da være utrolig morsomt også det? Samboeren min hadde nok syntes det hadde vært artig med en stripper, ikke fordi han elsker å se på andre nakne damer enn meg men fordi det liksom hører litt med til utdrikkningslag (sånn fra gammelt av). Jeg skjønner ikke helt at damer synes sånt er så grusomt jeg da? om man er så redd for at samboeren skal være utro eller gjøre overtramp bare fordi han ser en dame kle av seg så er han vel neppe prince charming og en fyr man bør gifte seg med uansett?
Amalie_85 Skrevet 21. desember 2009 #47 Skrevet 21. desember 2009 Ser at TS har svart, og det var jo bra at det ble en suksess. Men sånn ellers tror jeg nok det kan være lurt å spørre, det kan være sårende for noen å få vite det i ettertid. Jeg ville blitt kjempelei meg om noe sånt hadde blitt hysja ned på grunn av meg. Jeg tror nok ikke jeg hadde syns det var så veldig kult med stripper, men ok om ønskelig. Men har nok lettere for å akseptere strippeklubb, der man er en av mange. Akkurat hvorfor vet jeg ikke. Men tror jeg hadde blitt lei meg på sambo sine vegne og fordi jeg vet det er noe han ikke ønsker for han føler det er pinlig å ha et sånt fokus. Men strippeklubb hadde han nok fungert bedre, selv om han ønsker f.eks. gokart(?)
NoAngel Skrevet 22. desember 2009 #48 Skrevet 22. desember 2009 (endret) ..redigert Endret 22. desember 2009 av NoAngel
Holar Skrevet 28. desember 2009 #49 Skrevet 28. desember 2009 Selv om tråden er gammel, er den kommet opp, og jeg leste. Fikk meg til å tenke litt. Selv ville jeg blitt sur hvis jeg hadde fått en stripper i mitt utdrikkingslag. For meg ville det være totalt uaktuelt, og jeg ville ha gått. Når det gjelder min halvdel, så ville det vært greit nok at ho hadde fått en mannlig en. Ho ville nok satt pris på det. Men, jeg ville likt å vite det på forhånd, og jeg ville satt krav til at ho ikke var alene. Ikke fordi jeg tror ho ville vært utro, men dessverre, og er vel kjent at slikt hender - nettopp i slike sammenhenger.
Bolus Skrevet 28. desember 2009 #50 Skrevet 28. desember 2009 (endret) Helt enig! Det er viktig at man forsår at folk har forskjellige grenser. Jeg tenker som deg og hadde ikke likt om dette hadde skjedd. Ts: Er man i tvil om bruden blir såra eller ikke, så betyr det vel at dere ikke bør gjøre det, eller ihvertfall spørre henne. Er det virkelig så viktig at dere får kåta dere opp at dere er villige til å la det gå på bekostning av brudens følelser? Hvis dere uansett trosser det bak hennes rygg i utlandet, klarer dere vel denne anledningen uten? Hei! Unnskyld meg, men hvor blir det av respekten for det kommende ekteskapet? Som det ble skrevet tidligere av noen, er det utrolig harry å bestille strippere til utdrikningslaget(uansett om det er for mannen eller kvinnen)....! Dessuten, vet du ingenting om hvordan situasjonen mellom de to er på det temaet. Mange kvinner sliter med dårlig selvbildet, og hvis dette er tilfelle hos denne bruden ødelegger du mer istedet for skape glede! Jeg synes du skal ta deg sammen og tenke godt gjennom dette før du gjør noe. Hvis du ikke vil bruden noe vondt, så spør du henne først. Endret 28. desember 2009 av Bolus
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #51 Skrevet 28. desember 2009 heia, skal holde utdrikkingslag for kameraten min har tenkt å leie en stripper eller 2 bør jeg spørre bruden om det er ok først? dama mi mener nemlig det,men er usikker på om det er meg hu ikke vil skal se strippere hehe.. så hva er vanlig praksis damer? mvh mann 27 Enten spør du den tilkommende mannen eller den tilkommende konen om dette er greit.
Gjest huffa Skrevet 7. januar 2010 #52 Skrevet 7. januar 2010 huff....jeg hadde ikke likt det, nettopp fordi jeg aldri hadde fått vite hva som foregikk, om det skjedde noe mer eller eller... Lurer på om mannfolka som sitter der faktisk får stå ? Noen som vet ?
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #53 Skrevet 7. januar 2010 heia, skal holde utdrikkingslag for kameraten min har tenkt å leie en stripper eller 2 bør jeg spørre bruden om det er ok først? dama mi mener nemlig det,men er usikker på om det er meg hu ikke vil skal se strippere hehe.. så hva er vanlig praksis damer? mvh mann 27 om du ikke spør bruden så bør du i hvertfall spørre brudgommen, hvis ikke du er 100 % sikker på at han kommer til å digge det og at hans kommende kone er ok med det. For min del hadde det i beste fall betydd at bryllupet ble utsatt på ubestemt tid og i værste fall at det aldri hadde skjedd dersom jeg fant ut at det hadde vært stripper på min kjæres utdrikkingslag. Jeg hadde ikke akseptert strippeklubb engang. Kjæresten min aksepterer og respekterer mitt syn på dette, heldigvis, og ville fortalt en forlover dette dersom han ble spurt om slikt var aktuelt. Jeg syns forøvrig du bør respektere damen din nok til at du ikke er med å booker stripper hvis hun ikke syns at det er greit.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #54 Skrevet 7. januar 2010 ts her, nå har utdrikkn ingslaget vært, og et av innslaga ble stripper og det med stor suksse det viste seg at brura ikke bryr seg om slikt, meen min eks kjæreste liket ikke dette helt(hun var min daværende kjæreeste når tråden ble laga..) og ble ikke slutt pga stripping asså hehe.. og spurte ikke bruden føre.. takk for forslag dere, håper selvtillitten til norskke kvinner stiger asså vis dere føler dere så trua av en stripper.. truet? det er utroskap. hele gjengen som så på den strippingen var utro. Kvinner som finner seg i slikt er bare så svake at de ikke tør å stå opp for seg selv og kreve gjensidig respekt. Jeg føler meg ikke truet, dersom kjæresten min hadde fått stripper i sitt utdrikkingslag hadde han gått. Han mener også at det er utroskap.
SPOCA Skrevet 7. januar 2010 #55 Skrevet 7. januar 2010 Tror at forloveden min hadde ledd godt om forloveren hans hadde foreslått noe slikt, han er ikke spesielt glad i slike ting. Verken han eller jeg hadde likt det.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #56 Skrevet 8. januar 2010 Jeg har gitt beskjed til min forlovedes forlovere at stripping er uaktuelt, og det har mine også fått beskjed om. Forloveden min var på utdrikkningslag her om dagen, og der hadde det vært stripper.. Selvfølgelig etter single forloveres ønske. Mannen syns bare det var pinlig. Vi hadde en prat om det, og vi er begge helt enige. Det handler ikke om sjalusi, men greia om å få andres pupper gnidd i trynet osv. Hvorfor er det mer greit bare man betaler for det liksom? Jeg vet at han ikke ville vært utro, men likevel.. Nå tror ikke jeg at mannens forlovere har et ønske om strippere i utdrikkningslaget og jeg håper de respekterer VÅR avgjørelse, men jeg kan godt være bitcha som sier nei hvis det fører til at de i stedet gir han noe han har lyst til.. Og går de bak ryggen min/vår i dette, så er de ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå